Καις περισσότερα καύσιμα χωρίς λόγο;
Μάλλον πρέπει να τσεκάρεις την πίεση των ελαστικών σου!
Εκ πρώτης όψεως, δεν σχετίζεται με τα ελαστικά, όμως αν η
πίεση στα ελαστικά σου είναι χαμηλότερη από αυτή που ορίζεται ως
κανονική, το αυτοκίνητο θα «ζορίζεται» περισσότερο κατά την κίνηση με
αποτέλεσμα να καταναλώνει περισσότερο καύσιμο.
Εάν έχει σφηνωθεί κάτι στο λάστιχο και δεν μπορούμε να το αφαιρέσουμε μόνοι μας, ίσως να έχει κάνει τρύπα στο ελαστικό και συνιστάται ειδικός!
Ανά τακτικά χρονικά διαστήματα θα πρέπει να ελέγχεις το ελαστικό και για μικρά αντικείμενα (π.χ. πετραδάκια) που μπορεί να σφηνώσουν στο πέλμα. Αν δεν μπορείς να τα αφαιρέσεις μόνος σου ή αν δεις ότι έχουν τρυπήσει το καουτσούκ, απευθύνσου σε κάποιο εξειδικευμένο τεχνικό.
Έχουν φθαρεί τα ελαστικά στο κέντρο; Μάλλον είναι μεγάλη η πίεση στο λάστιχο!
Η υπερβολική πίεση στον αέρα του ελαστικού, συχνά προκαλεί και υπερβολική φθορά του ελαστικού στο κέντρο του πέλματος. Αν κάτι τέτοιο συμβαίνει θα πρέπει να ελέγξεις το μέγεθος του προβλήματος και σίγουρα να μειώσεις την πίεση του ελαστικού.
Οι μετρήσεις του Autotriti απέδειξαν ότι υπάρχει μεγάλη διαφορά στο φρενάρισμα σε ελαστικά 4 χιλ.
Σύμφωνα με τη νομοθεσία της Ε.Ε., το ελαστικό πρέπει να έχει βάθος πέλματος τουλάχιστον 1,6 χιλ. στην περιφέρεια, προκειμένου να θεωρηθεί ασφαλές για οδήγηση, αλλά συνήθως οι ειδικοί συνιστούν να διατηρείς ένα βάθος τουλάχιστον 4 χιλ. ή και ακόμη μεγαλύτερο.
Όπως απέδειξαν και οι μετρήσεις του περιοδικού Auto Τρίτη, ακόμη και με ελαστικά των 4 χιλ., η διαφορά στο φρενάρισμα σε σχέση με τα καινούργια ελαστικά, είναι τεράστια για την ασφάλειά σου.
Σε κάθε περίπτωση, όταν κάνεις τον έλεγχο του βάθους, φρόντισε να μετρήσεις τόσο την εσωτερική όσο και την εξωτερική πλευρά κάθε πέλματος.
autotriti.gr
Μάλλον πρέπει να τσεκάρεις την πίεση των ελαστικών σου!
Εάν έχει σφηνωθεί κάτι στο λάστιχο και δεν μπορούμε να το αφαιρέσουμε μόνοι μας, ίσως να έχει κάνει τρύπα στο ελαστικό και συνιστάται ειδικός!
Ανά τακτικά χρονικά διαστήματα θα πρέπει να ελέγχεις το ελαστικό και για μικρά αντικείμενα (π.χ. πετραδάκια) που μπορεί να σφηνώσουν στο πέλμα. Αν δεν μπορείς να τα αφαιρέσεις μόνος σου ή αν δεις ότι έχουν τρυπήσει το καουτσούκ, απευθύνσου σε κάποιο εξειδικευμένο τεχνικό.
Έχουν φθαρεί τα ελαστικά στο κέντρο; Μάλλον είναι μεγάλη η πίεση στο λάστιχο!
Η υπερβολική πίεση στον αέρα του ελαστικού, συχνά προκαλεί και υπερβολική φθορά του ελαστικού στο κέντρο του πέλματος. Αν κάτι τέτοιο συμβαίνει θα πρέπει να ελέγξεις το μέγεθος του προβλήματος και σίγουρα να μειώσεις την πίεση του ελαστικού.
Οι μετρήσεις του Autotriti απέδειξαν ότι υπάρχει μεγάλη διαφορά στο φρενάρισμα σε ελαστικά 4 χιλ.
Σύμφωνα με τη νομοθεσία της Ε.Ε., το ελαστικό πρέπει να έχει βάθος πέλματος τουλάχιστον 1,6 χιλ. στην περιφέρεια, προκειμένου να θεωρηθεί ασφαλές για οδήγηση, αλλά συνήθως οι ειδικοί συνιστούν να διατηρείς ένα βάθος τουλάχιστον 4 χιλ. ή και ακόμη μεγαλύτερο.
Όπως απέδειξαν και οι μετρήσεις του περιοδικού Auto Τρίτη, ακόμη και με ελαστικά των 4 χιλ., η διαφορά στο φρενάρισμα σε σχέση με τα καινούργια ελαστικά, είναι τεράστια για την ασφάλειά σου.
Σε κάθε περίπτωση, όταν κάνεις τον έλεγχο του βάθους, φρόντισε να μετρήσεις τόσο την εσωτερική όσο και την εξωτερική πλευρά κάθε πέλματος.
autotriti.gr