6.4.18

Βαρύ πένθος στην οικογένεια της Νάντιας Γιαννακοπούλου

Μαύρο Πάσχα για την οικογένεια του Μάξιμου Μουμούρη και της Νάντιας Γιαννακοπούλου καθώς τα ξημερώματα της Μεγάλης Παρασκευής έφυγε από την ζωή η μητέρα της  Κατερίνα σε ηλικία 66 ετών που έδωσε μάχη με την επάρατη νόσο

Την θλιβερή είδηση του θανάτου της μητέρας της την έκανε γνωστή η Νάντια  με μια συγκινητική φωτογραφία που ανέβασε στο Facebook που δείχνει την αγαπημένη της μητέρα ανάμεσα στις κόρες της Νάντια και Ελένη .

«Σήμερα τα ξημερώματα έφυγε για τον ουρανό ο άγγελός μου, ο
ήρωας μου, η μητέρα μου. Πάλεψε παλικαρίσια. Με αξιοπρέπεια και δύναμη. Και έφυγε ήρεμη και γαλήνια σαν πουλάκι. Την πήρε ο Χριστός μαζί του τα ξημερώματα της Μεγάλης Παρασκευής. Καλό ταξίδι λατρεμένη μου μάνα. Καλό παράδεισο. Θα είσαι πάντα μέσα μας. Σε ευχαριστώ για όλα λατρεία μου» έγραψε στη λεζάντα της φωτογραφίας η Νάντια Γιαννακοπούλου.

Μια ημέρα νωρίτερα η Νάντια είχε αναρτήσει μια φωτογραφία με τη μητέρα της μέσα από το νοσοκομείο και προσπάθησε να δώσει κουράγιο σε όσους περνούν δύσκολα και δοκιμάζονται αυτές τις άγιες μέρες.
Η ίδια είχε γράψει: 
 «Ακόμη και μέσα από τις μεγαλύτερες δυσκολίες, η πίστη είναι το φως που σου δίνει δύναμη να συνεχίζεις… Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση. Ειδικά σε όσες και όσους δοκιμάζονται».


ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου