4.5.18

Έτσι θα είναι η νέα υπηρεσία γνωριμιών της Facebook για… «σχεσάκηδες»

Μια νέα υπηρεσία dating παρουσίασε ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ στο συνέδριο F8 της Facebook. 
Το μεγαλεπήβολο σχέδιο του τεχνολογικού κολοσσού αφορά ουσιαστικά τη δημιουργία μιας ανταγωνιστικής υπηρεσίας στο εξαιρετικά δημοφιλές Tinder, η οποία όμως θα είναι ενσωματωμένη στο υπάρχον κορυφαίο κοινωνικό δίκτυο. Δεν θα αποτελεί επομένως ξεχωριστή πλατφόρμα, όπως π.χ. το Instagram.
Παρότι η υπηρεσία αυτή συνοικεσιών «κοντράρει» στα ίσια τα υπόλοιπα dating apps, ο Ζούκερμπεργκ δηλώνει πως επιθυμεί να προσφέρει κάτι παραπάνω από μια «ξεπέτα» στους χρήστες. Ο ιδρυτής του τεχνολογικού κολοσσού στοχεύει, όπως χαρακτηριστικά δήλωσε στη δημιουργία μακροχρόνιων σχέσεων, επικαλούμενος πάνω από 200.000 χρήστες, οι οποίοι δηλώνουν single (και φυσικά όσους ακόμη δεν… το δηλώνουν).
Όπως αναφέρεται στο επίσημο blog της εταιρείας, οι χρήστες εκμεταλλεύονται εδώ και χρόνια το Facebook για να γνωρίζουν νέο κόσμο. Με το νέο dating service επιθυμούν να βελτιώσουν σημαντικά αυτήν την εμπειρία.
Ο καθένας μας θα έχει τη δυνατότητα να δημιουργήσει ένα dating προφίλ ξεχωριστά από τον λογαριασμό του και θα του εμφανίζονται πιθανά «ταιριάσματα» ανάλογα με τα ενδιαφέροντα του, τις προτιμήσεις του, τους κοινούς φίλους κλπ. Παρόλα αυτά, η οποιαδήποτε δραστηριότητα μέσω του dating προφίλ δεν θα εμφανίζεται σε κανέναν άλλο χρήστη.

Πολλές λεπτομέρειες της νέας υπηρεσίας παραμένουν άγνωστες, ωστόσο μεταξύ όσων έχουν γνωστοποιηθεί αναφέρεται πως οι χρήστες του dating service θα μπορούν να «ξεκλειδώνουν» διάφορες εκδηλώσεις ή γκρουπ ανθρώπων στα οποία είναι μέλη, προκειμένου να βρουν πιθανό «ταίρι».
fb.jpg«Όπως στην πραγματική ζωή, όσο πιο δραστήριος είσαι κοινωνικά, τόσες περισσότερες πιθανότητες έχεις να γνωρίσεις τρομερούς ανθρώπους», αναφέρει χαρακτηριστικά η εταιρεία.
Το γεγονός αυτό θα μπορούσε να καταστήσει τη νέα αυτή υπηρεσία του Facebook την «anti-Tinder» πρόταση, προσελκύοντας το νεότερο κοινό. Ένα βασικό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι εφαρμογές dating, σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία, είναι πως οι χρήστες δεν ξεπερνούν εύκολα το κομμάτι των μηνυμάτων, προκειμένου να προχωρήσουν πραγματικά στο ραντεβού.
Μπορούν να μαζεύουν αμέτρητα «ταιριάσματα» (matches), ανταλλάσσουν κι άλλα προφίλ σε κοινωνικά δίκτυα (Snapchat, Instagram κλπ), ωστόσο… ως εκεί. Το Tidner έχει κατά κάποιο τρόπο ταυτιστεί με το chatting (και συγκεκριμένα με το «sexting»), παρά με αυτό που έχει και σαν αρχικό στόχο, το ραντεβού δηλαδή.
Εάν η Facebook καταφέρει να προσφέρει μια υπηρεσία, η οποία θα ενθαρρύνει τους χρήστες να συμμετέχουν σε εκδηλώσεις (events) προκειμένου να βρουν το ταίρι τους -και να τους δώσει επομένως κίνητρο να παραβρεθούν στ’ αλήθεια στο εκάστοτε event- τότε θα έχει καταφέρει κάτι στο οποίο αποτυγχάνουν σε μεγάλο βαθμό οι υπόλοιπες dating εφαρμογές: τη συνάντηση δηλαδή του πιθανού ζευγαριού από κοντά.

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου