28.2.19

Έκανε πλαστική στήθους ξύπνησε από την αναισθησία και την βiαζε ο αναισθησιολόγος

Ένας αναισθησιολόγος από τη Ρωσία φυλακίστηκε επειδή βiασε μία ασθενή του την ώρα που ανάρρωνε από την πλαστική χειρουργική επέμβαση στο στήθος της.
Ο 60χρονος Δρ. Yury Chernikov, προσέφερε στο θύμα του ένα κομμάτι σοκολάτας και ένα χάπι της επόμενης ημέρας, μετά τη βίαιη σeξουαλική επίθεσή του
Το θύμα, η 33χρονη Erika Bykova, κατήγγειλε δημόσια τον 60χρονο γιατρό, ο οποίος υποστήριξε πως το σeξ μαζί της ήταν συναινετικό και η ίδια να τονίζει πως τη στιγμή του βιασμού της δεν μπορούσε ούτε καν να μιλήσει.
Ο Δρ. Chernikov φυλακίστηκε για τρία χρόνια και δύο μήνες, ποινή μειωμένη αφού πλήρωσε 12.000€ εγγύηση.
“Ήμουν στο δωμάτιό μου και εκείνος ήρθε να με εξετάσει, αλλά η εξέτασή του δεν ήταν αυτή ενός γιατρού. Μετά άπλωσε το χέρι και με βiασε,” είπε η 33χρονη.
“Ήμουν αβοήθητη. Μπορεί τα βλέφαρά μου να ήταν πολύ βαριά και να μη μπορούσα να τ’ ανοίξω τελείως, όμως τα κατάλαβα όλα. Προσπάθησα να τον απομακρύνω με τα πόδια μου, αλλά δεν τα κατάφερα.”
“Λυπάμαι για το γεγονός ότι μοιράζομαι αυτές τις λεπτομέρειες, αλλά μιλάω για να βοηθήσω τις γυναίκες που βρίσκονται στην ίδια κατάσταση μ’ εμένα και δεν μπορούν να μιλήσουν σε κανέναν γι’ αυτό.”
Η γυναίκα του αναισθησιολόγου, κα Tatiana, είπε στους δημοσιογράφους: “Ο άντρας μου δεν είναι βiαστής, αυτό είναι σίγουρο. Ήταν μια στιγμή ανθρώπινης αδυναμίας.”

e-daily

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου