11.4.19

Κύπριος δεν θέλει τα αναδρομικά "για να σωθεί ο τόπος"

Την ώρα που στην Ελλάδα γίνεται λόγος για επιστροφή αναδρομικών σε συνταξιούχους, ειδικά μισθολόγια, αλλά και βουλευτών, ένας Κύπριος πάει κόντρα στο ρεύμα για να σώσει την πατρίδα του. Δηλώνει ότι δεν πρόκειται να δεχθεί, ακόμα κι αν το αποφασίσει η κυβέρνηση, τα χρήματα από αναδρομικά (10 με 12 χιλιάδες) που δικαιούται. 
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του τηλεοπτικού σταθμού «Άλφα Κύπρου» ο κ. Σάββας Λεοντίου, πρώην δημόσιος υπάλληλος, δηλώνει:
«Παρόλο που ο κόσμος όλος θέλει τα λεφτά και τα αγαπά και πολεμά για τα λεφτά και παρόλο που πίσω μου έχω μία διμοιρία όχι φτωχούς αλλά πάφτωχους εντούτοις τα αποποιούμαι χάρη του τόπου μου».
Ο συνταξιούχος από τα Περβόλια Λάρνακας υπηρέτησε για 35 χρόνια στο δημόσιο από τη θέση του γραφέα. Όπως λέει δικαιούται αναδρομικά γύρω στις 10 με 12 χιλιάδες ευρώ και η σύνταξή του θα αυξηθεί κατά 250 Ευρώ.
Όμως ο κ. Σάββας Λεοντίου, στέκεται στο πλευρό των ιδιωτικών υπαλλήλων και λέει: «Είναι αδικία για τους ιδιώτες. Πολλά καταστήματα έκλεισαν. Πολλοί είναι άνεργοι. Γιατί εγώ ο δημόσιος υπάλληλος να είμαι βασιλέας και ο ιδιώτης να είναι διακονίτης. Το πιο καλό να μην πάρουμε κανένας τίποτε..»

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου