Από την ανάρτηση του Yannis Koligliatis στο Facebook
Ακολουθεί μια δυνατή σχέση με πολύ πάθος που κρατά πολύ καιρό με τον ΟΤΕ που έγινε Cosmote που κληρονομήσαμε από τους παππούδες μας (τον πλήρωναν με το αζημίωτο) και χαρίσαμε πρίν λίγα χρόνια στους Γερμανούς...
Ατελείωτη αναβλητικότητα για αναβάθμιση γραμμής σε ευρυζωνική:
Μάιος: προγραμματίζεται ραντεβού, αλλά ακυρώνεται γιατί δεν είναι σωστά καταχωρημένα τα στοιχεία της εταιρείας στο σύστημα της Cosmote.
Ενημερώνουν ότι θα μας καλέσουν μόλις επικαιροποιηθούν τα στοιχεία στο σύστημά τους.
Ιούλιος: επικοινωνούν εκ νέου για ραντεβού αναβάθμισης , αλλά συνειδητοποιούν ότι δεν έχει ενημερωθεί το σύστημά τους με τα σωστά στοιχεία, οπότε δεν μπορεί να προχωρήσει η αναβάθμιση...
Σεπτέμβριος : τελικά ενημερώνουν το σύστημά τους και προγραμματίζεται ραντεβού για την αναβάθμιση , στο οποίο δεν έρχεται ποτέ ο τεχνικός της Cosmote και επίσης δεν βρίσκουμε στα τηλέφωνα εξυπηρέτησης κανέναν εκπρόσωπο...Ατελείωτη αναμονή στις γραμμές χωρίς να μιλήσουμε με κανέναν.
Ταυτόχρονα βγαίνει και βλάβη στην γραμμή που για 6 ημέρες δεν έχει επιδιορθωθεί, και πάλι δεν βρίσκουμε κανέναν εκπρόσωπο της Cosmote στα τηλέφωνα....
Ακολουθεί μια δυνατή σχέση με πολύ πάθος που κρατά πολύ καιρό με τον ΟΤΕ που έγινε Cosmote που κληρονομήσαμε από τους παππούδες μας (τον πλήρωναν με το αζημίωτο) και χαρίσαμε πρίν λίγα χρόνια στους Γερμανούς...
Ατελείωτη αναβλητικότητα για αναβάθμιση γραμμής σε ευρυζωνική:
Μάιος: προγραμματίζεται ραντεβού, αλλά ακυρώνεται γιατί δεν είναι σωστά καταχωρημένα τα στοιχεία της εταιρείας στο σύστημα της Cosmote.
Ενημερώνουν ότι θα μας καλέσουν μόλις επικαιροποιηθούν τα στοιχεία στο σύστημά τους.
Ιούλιος: επικοινωνούν εκ νέου για ραντεβού αναβάθμισης , αλλά συνειδητοποιούν ότι δεν έχει ενημερωθεί το σύστημά τους με τα σωστά στοιχεία, οπότε δεν μπορεί να προχωρήσει η αναβάθμιση...
Σεπτέμβριος : τελικά ενημερώνουν το σύστημά τους και προγραμματίζεται ραντεβού για την αναβάθμιση , στο οποίο δεν έρχεται ποτέ ο τεχνικός της Cosmote και επίσης δεν βρίσκουμε στα τηλέφωνα εξυπηρέτησης κανέναν εκπρόσωπο...Ατελείωτη αναμονή στις γραμμές χωρίς να μιλήσουμε με κανέναν.
Ταυτόχρονα βγαίνει και βλάβη στην γραμμή που για 6 ημέρες δεν έχει επιδιορθωθεί, και πάλι δεν βρίσκουμε κανέναν εκπρόσωπο της Cosmote στα τηλέφωνα....