Τα στοιχεία που δημοσίευσε πριν από
λίγες μέρες η επιθεώρηση Pisa 2018 ήταν συντριπτικά για τη χώρα μας, η
οποία είναι τελευταία μεταξύ των μελών της Ε.Ε. στις επιδόσεις των
μαθητών.
Αλλά και σε επίπεδο ΟΟΣΑ η χώρα μας δεν πάει καλύτερα καθώς έρχεται 34η μεταξύ 37 χωρών, ξεπερνώντας μόνο χώρες όπως το Μεξικό και η Κολομβία.
Σχεδόν ένα 20% των μαθητών των ελληνικών σχολείων (19,9% σε σχέση με τον μέσο όρο των χωρών του ΟΟΣΑ) κατατάσσονται στα χαμηλότερα επίπεδα εγγραμματισμού και στα τρία γνωστικά επίπεδα που εξετάζονται στον διαγωνισμό (Κατανόηση κειμένου, Μαθηματικά, Φυσικές επιστήμες).
Η σύγχρονη ελληνική τραγωδία όμως δεν τελειώνει εδώ καθώς η ελληνική παιδεία καίτοι διαθέτει τους πλέον αριστερούς λειτουργούς (η συντριπτική πλειοψηφία των εκπαιδευτικών είναι αριστεριστές που υποτίθεται πως παλεύουν για την αταξική κοινωνία) είναι από τις πλέον ταξικές (αλλά και τοξικές αν κρίνουμε από την απόφαση του Δήμου Καλαμάτας για το δίκτυο 5G).
Σύμφωνα με την ίδια έρευνα οι μαθητές που προέρχονται από ευνοϊκά κοινωνικοοικονομικά περιβάλλοντα σημείωσαν καλύτερες επιδόσεις στην κατανόηση κειμένου από όσους προέρχονταν από μη ευνοϊκά κοινωνικοοικονομικά περιβάλλοντα, με διαφορά 84 μονάδων, ενώ οι μαθητές των ιδιωτικών σχολείων της χώρας κατατάσσονται πάνω από τον μέσο όρο του ΟΟΣΑ.
Ωστόσο, οι έλληνες μαθητές προσπαθούν και περίπου το 12% των νέων που προέρχονται από μη ευνοϊκό κοινωνικοοικονομικό περιβάλλον πέτυχαν επίδοση που τους κατέταξε στο υψηλότερο 25% της βαθμολογίας της χώρας.
Πρώτη σε επίπεδο επιδόσεων μεταξύ των χωρών του ΟΟΣΑ είναι η Εσθονία, ενώ ακολουθούν ο Καναδάς, η Φινλανδία και η Ιρλανδία.
Από τις χώρες που δεν είναι μέλη του πρώτου είναι το Πεκίνο και ακολουθούν η Σανγκάη, οι πόλεις Jiangsu και Zhejiang (Κίνα) και η Σιγκαπούρη.
Τη σχέση έχει η αριστερά με όλα αυτά;
Η αριστερά φέρει μεγάλη ευθύνη για την από κάτω αποσάθρωση της παιδείας στη μεταπολίτευση. Ευθύνες φέρουν το ΠΑΣΟΚ και η Ν.Δ. γιατί αν και κυβερνούσαν επέτρεψαν αυτήν τη διάλυση. Δεν μιλάμε μόνο για την πολιτική νομιμοποίηση των καταλήψεων και των κάθε είδους παραβατικών συμπεριφορών, μιλάμε για τον λειτουργικό αναλφαβητισμό της ελληνικής κοινωνίας.
Μια ματιά στην ιστοσελίδα της Ομοσπονδίας Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ) αρκεί για να καταλάβει κάποιος ποιοι είναι αυτοί που διδάσκουν τους νεοέλληνες και προφανώς τι τους διδάσκουν...
Πέραν της ομοθυμαδόν άρνησης οποιασδήποτε αξιολόγησης οι ανακοινώσεις της Ομοσπονδίας καταδεικνύουν την ποιότητα και τα ενδιαφέροντα των εκπαιδευτικών.
Στις 6 Νοεμβρίου π.χ. η ΟΛΜΕ κρίνει απαραίτητο να καταδικάσει το κατά τη γνώμη της ανιστόρητο-αντιεπιστημονικό και βαθιά αντιδραστικό ψήφισμα του Ευρωκοινοβουλίου της 19/10/2019, με τίτλο "Η σημασία της ευρωπαϊκής μνήμης για το μέλλον της Ευρώπης".
Κατά την ΟΛΜΕ με το εν λόγω ψήφισμα, αναπαράγεται ακόμη μία φορά η άθλια εξίσωση ναζισμού και κομμουνισμού…
"Οι εκπαιδευτικοί της Ελλάδας, τιμώντας το αγωνιστικό έπος του λαού μας ενάντια στον φασισμό και με ειλικρινή σεβασμό στους χιλιάδες ήρωες που θυσιάστηκαν σε αυτόν τον αγώνα, οφείλουν να σταθούν απέναντι στο χρέος τους. Στο χρέος τους να υπερασπιστούν την πραγματική "ιστορική μνήμη"…"
Θα είχε ενδιαφέρον να προσπαθήσει η ΟΛΜΕ να τα πει αυτά στους Εσθονούς που έχουν τις καλύτερες επιδόσεις ή ακόμη και στους Πολωνούς που έζησαν και τους σταλινικούς και τους ναζί στο πετσί τους.
Η ΟΛΜΕ βέβαια ξεχνάει πως ο λαός της Ελλάδας μεταξύ 1940 και ’49 πολέμησε εναντίον όλων των ολοκληρωτισμών της εποχής.
Πολέμησε κατ’ αρχήν εναντίον του Ιταλικού φασισμού τον οποίον συνέτριψε στρατιωτικά στα βουνά της Αλβανίας, μετά εναντίον του ναζισμού και τέλος την πιο αιματηρή μάχη της έδωσε κατά του σταλινοκομμουνιστικού πραξικοπήματος το οποίο επίσης συνέτριψε και κράτησε τη χώρα στον ελεύθερο δυτικό κόσμο.
Αν στο Αλβανικό και το Μακεδονικό μέτωπο χάθηκαν περί τις 15.000 Έλληνες στον εμφύλιο χάθηκαν πολύ περισσότεροι.
Ο αριθμός των θυμάτων του εμφυλίου πολέμου, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, έφτασε στα 154.000 άτομα...
Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, καταστράφηκαν 47.000 κατοικίες, 240 βιομηχανικές επιχειρήσεις και νοσοκομεία, 930 γέφυρες, 1.650 σχολεία. Εξοντώθηκαν 1.500.000 ζώα.
Οι αρνούμενοι να αξιολογηθεί η δουλειά τους εκπαιδευτικοί ονειρεύονται να επαναλάβουν το εγχείρημα που απέτυχε με την ήττα της αριστεράς στον εμφύλιο αλλά απέτυχε και εκεί που εφαρμόστηκε με την κατάρρευση της σοβιετίας.
Η επόμενη ανακοίνωση της ΟΛΜΕ αφορά κάποιον υποψήφιο του "Ανταρσία" στον οποίο επιβλήθηκε πρόστιμο από την Επιτροπή Ελέγχου Δαπανών και Εκλογικών Παραβάσεων της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας-Θράκης με αφορμή τρία πανό στον νομό Σερρών...
Η επόμενη ανακοίνωση αφορά ασφαλώς την αντίθεσή της σε κάθε προσπάθεια ιδιωτικοποίησης της Κοινωνικής Ασφάλισης και στη μετατροπή του αναδιανεμητικού χαρακτήρα της σε κεφαλαιοποιητικό σύστημα...
Υποκρισία και έλλειψη κρίσης...
Είναι προφανές γιατί η ηγεσία σε όλα τα μήκη και πλάτη της αριστεράς επιλέγει να στείλει τα παιδιά της σε ιδιωτικά σχολεία καθώς έχει αναγάγει τα δημόσια σχολεία σε πεδία πλύσης εγκεφάλου, προπαγάνδας και παρασιτικού σιτισμού του ευρύτερου κομματικού στρατού...
Είναι προφανές πως το χαμηλό επίπεδο παιδείας της χώρας ευθύνεται που η Ελλάδα έχει ακόμη το μεγαλύτερο σταλινικό ΚΚ στην Ευρώπη και όλον τον πολιτισμένο κόσμο.
Προφανής είναι επίσης η πηγή των υποκριτικών και οπισθοδρομικών αντιλήψεων περί των ανεμογεννητριών, της κινητής τηλεφωνίας κλπ. Η πρόσφατη απόφαση του δημοτικού συμβουλίου της Καλαμάτας για τη ματαίωση του δικτύου 5G είναι ενδεικτική του "μυαλού" που κουβαλάει η χώρα.
Κανείς δεν αντιλέγει πως όλα αυτά έχουν κάποιες επιπτώσεις ψυχολογικές, ηλεκτρομαγνητικές ή μυοσκελετικές. Το σχολείο όμως όφειλε να μας μάθει πως όλες οι επιλογές μας έχουν όφελος και κόστος... Τίποτα δεν είναι δωρεάν.
Η υποκρισία της παλαβής αριστεράς έγκειται πως "αγωνίζονται" για το δημόσιο σχολείο και στέλνουν τα παιδιά τους σε ιδιωτικά ή σε πανεπιστήμια καπιταλιστικών χώρων. Ποτέ δεν έμαθα πώς κάποιος έστειλε το παιδί του στη Β. Κορέα ή την Κούβα να σπουδάσει.
Θέλουν ρεύμα στα νησιά αλλά δεν θέλουν ανεμογεννήτριες ή σύνδεση με υποβρύχια καλώδια…
Θέλουν από δυο-τρία κινητά ο καθένας αλλά δεν θέλουν κεραίες κινητής...
Κινητό τηλέφωνο με αραιό δίκτυο κινητής είναι ό,τι πιο βλαβερό υπάρχει καθώς οι συσκευές αναγκάζονται να ακτινοβολούν στο μέγιστο.
Άντε να τα εξηγήσεις αυτά σε "μπολσεβίκους" που πιστεύουν πως το μεγαλύτερο τεχνολογικό βήμα της ανθρωπότητας είναι ο εξηλεκτρισμός της ΕΣΣΔ και μετά το 2000 κάνουν εκδηλώσεις με αυτό το θέμα ή το αντιφασιστικό τείχος του Βερολίνου.
Από "καμένα" μυαλά μπορεί να ανθίσει μόνο στάχτη...
Αλλά και σε επίπεδο ΟΟΣΑ η χώρα μας δεν πάει καλύτερα καθώς έρχεται 34η μεταξύ 37 χωρών, ξεπερνώντας μόνο χώρες όπως το Μεξικό και η Κολομβία.
Σχεδόν ένα 20% των μαθητών των ελληνικών σχολείων (19,9% σε σχέση με τον μέσο όρο των χωρών του ΟΟΣΑ) κατατάσσονται στα χαμηλότερα επίπεδα εγγραμματισμού και στα τρία γνωστικά επίπεδα που εξετάζονται στον διαγωνισμό (Κατανόηση κειμένου, Μαθηματικά, Φυσικές επιστήμες).
Η σύγχρονη ελληνική τραγωδία όμως δεν τελειώνει εδώ καθώς η ελληνική παιδεία καίτοι διαθέτει τους πλέον αριστερούς λειτουργούς (η συντριπτική πλειοψηφία των εκπαιδευτικών είναι αριστεριστές που υποτίθεται πως παλεύουν για την αταξική κοινωνία) είναι από τις πλέον ταξικές (αλλά και τοξικές αν κρίνουμε από την απόφαση του Δήμου Καλαμάτας για το δίκτυο 5G).
Σύμφωνα με την ίδια έρευνα οι μαθητές που προέρχονται από ευνοϊκά κοινωνικοοικονομικά περιβάλλοντα σημείωσαν καλύτερες επιδόσεις στην κατανόηση κειμένου από όσους προέρχονταν από μη ευνοϊκά κοινωνικοοικονομικά περιβάλλοντα, με διαφορά 84 μονάδων, ενώ οι μαθητές των ιδιωτικών σχολείων της χώρας κατατάσσονται πάνω από τον μέσο όρο του ΟΟΣΑ.
Ωστόσο, οι έλληνες μαθητές προσπαθούν και περίπου το 12% των νέων που προέρχονται από μη ευνοϊκό κοινωνικοοικονομικό περιβάλλον πέτυχαν επίδοση που τους κατέταξε στο υψηλότερο 25% της βαθμολογίας της χώρας.
Πρώτη σε επίπεδο επιδόσεων μεταξύ των χωρών του ΟΟΣΑ είναι η Εσθονία, ενώ ακολουθούν ο Καναδάς, η Φινλανδία και η Ιρλανδία.
Από τις χώρες που δεν είναι μέλη του πρώτου είναι το Πεκίνο και ακολουθούν η Σανγκάη, οι πόλεις Jiangsu και Zhejiang (Κίνα) και η Σιγκαπούρη.
Τη σχέση έχει η αριστερά με όλα αυτά;
Η αριστερά φέρει μεγάλη ευθύνη για την από κάτω αποσάθρωση της παιδείας στη μεταπολίτευση. Ευθύνες φέρουν το ΠΑΣΟΚ και η Ν.Δ. γιατί αν και κυβερνούσαν επέτρεψαν αυτήν τη διάλυση. Δεν μιλάμε μόνο για την πολιτική νομιμοποίηση των καταλήψεων και των κάθε είδους παραβατικών συμπεριφορών, μιλάμε για τον λειτουργικό αναλφαβητισμό της ελληνικής κοινωνίας.
Μια ματιά στην ιστοσελίδα της Ομοσπονδίας Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ) αρκεί για να καταλάβει κάποιος ποιοι είναι αυτοί που διδάσκουν τους νεοέλληνες και προφανώς τι τους διδάσκουν...
Πέραν της ομοθυμαδόν άρνησης οποιασδήποτε αξιολόγησης οι ανακοινώσεις της Ομοσπονδίας καταδεικνύουν την ποιότητα και τα ενδιαφέροντα των εκπαιδευτικών.
Στις 6 Νοεμβρίου π.χ. η ΟΛΜΕ κρίνει απαραίτητο να καταδικάσει το κατά τη γνώμη της ανιστόρητο-αντιεπιστημονικό και βαθιά αντιδραστικό ψήφισμα του Ευρωκοινοβουλίου της 19/10/2019, με τίτλο "Η σημασία της ευρωπαϊκής μνήμης για το μέλλον της Ευρώπης".
Κατά την ΟΛΜΕ με το εν λόγω ψήφισμα, αναπαράγεται ακόμη μία φορά η άθλια εξίσωση ναζισμού και κομμουνισμού…
"Οι εκπαιδευτικοί της Ελλάδας, τιμώντας το αγωνιστικό έπος του λαού μας ενάντια στον φασισμό και με ειλικρινή σεβασμό στους χιλιάδες ήρωες που θυσιάστηκαν σε αυτόν τον αγώνα, οφείλουν να σταθούν απέναντι στο χρέος τους. Στο χρέος τους να υπερασπιστούν την πραγματική "ιστορική μνήμη"…"
Θα είχε ενδιαφέρον να προσπαθήσει η ΟΛΜΕ να τα πει αυτά στους Εσθονούς που έχουν τις καλύτερες επιδόσεις ή ακόμη και στους Πολωνούς που έζησαν και τους σταλινικούς και τους ναζί στο πετσί τους.
Η ΟΛΜΕ βέβαια ξεχνάει πως ο λαός της Ελλάδας μεταξύ 1940 και ’49 πολέμησε εναντίον όλων των ολοκληρωτισμών της εποχής.
Πολέμησε κατ’ αρχήν εναντίον του Ιταλικού φασισμού τον οποίον συνέτριψε στρατιωτικά στα βουνά της Αλβανίας, μετά εναντίον του ναζισμού και τέλος την πιο αιματηρή μάχη της έδωσε κατά του σταλινοκομμουνιστικού πραξικοπήματος το οποίο επίσης συνέτριψε και κράτησε τη χώρα στον ελεύθερο δυτικό κόσμο.
Αν στο Αλβανικό και το Μακεδονικό μέτωπο χάθηκαν περί τις 15.000 Έλληνες στον εμφύλιο χάθηκαν πολύ περισσότεροι.
Ο αριθμός των θυμάτων του εμφυλίου πολέμου, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, έφτασε στα 154.000 άτομα...
Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, καταστράφηκαν 47.000 κατοικίες, 240 βιομηχανικές επιχειρήσεις και νοσοκομεία, 930 γέφυρες, 1.650 σχολεία. Εξοντώθηκαν 1.500.000 ζώα.
Οι αρνούμενοι να αξιολογηθεί η δουλειά τους εκπαιδευτικοί ονειρεύονται να επαναλάβουν το εγχείρημα που απέτυχε με την ήττα της αριστεράς στον εμφύλιο αλλά απέτυχε και εκεί που εφαρμόστηκε με την κατάρρευση της σοβιετίας.
Η επόμενη ανακοίνωση της ΟΛΜΕ αφορά κάποιον υποψήφιο του "Ανταρσία" στον οποίο επιβλήθηκε πρόστιμο από την Επιτροπή Ελέγχου Δαπανών και Εκλογικών Παραβάσεων της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας-Θράκης με αφορμή τρία πανό στον νομό Σερρών...
Η επόμενη ανακοίνωση αφορά ασφαλώς την αντίθεσή της σε κάθε προσπάθεια ιδιωτικοποίησης της Κοινωνικής Ασφάλισης και στη μετατροπή του αναδιανεμητικού χαρακτήρα της σε κεφαλαιοποιητικό σύστημα...
Υποκρισία και έλλειψη κρίσης...
Είναι προφανές γιατί η ηγεσία σε όλα τα μήκη και πλάτη της αριστεράς επιλέγει να στείλει τα παιδιά της σε ιδιωτικά σχολεία καθώς έχει αναγάγει τα δημόσια σχολεία σε πεδία πλύσης εγκεφάλου, προπαγάνδας και παρασιτικού σιτισμού του ευρύτερου κομματικού στρατού...
Είναι προφανές πως το χαμηλό επίπεδο παιδείας της χώρας ευθύνεται που η Ελλάδα έχει ακόμη το μεγαλύτερο σταλινικό ΚΚ στην Ευρώπη και όλον τον πολιτισμένο κόσμο.
Προφανής είναι επίσης η πηγή των υποκριτικών και οπισθοδρομικών αντιλήψεων περί των ανεμογεννητριών, της κινητής τηλεφωνίας κλπ. Η πρόσφατη απόφαση του δημοτικού συμβουλίου της Καλαμάτας για τη ματαίωση του δικτύου 5G είναι ενδεικτική του "μυαλού" που κουβαλάει η χώρα.
Κανείς δεν αντιλέγει πως όλα αυτά έχουν κάποιες επιπτώσεις ψυχολογικές, ηλεκτρομαγνητικές ή μυοσκελετικές. Το σχολείο όμως όφειλε να μας μάθει πως όλες οι επιλογές μας έχουν όφελος και κόστος... Τίποτα δεν είναι δωρεάν.
Η υποκρισία της παλαβής αριστεράς έγκειται πως "αγωνίζονται" για το δημόσιο σχολείο και στέλνουν τα παιδιά τους σε ιδιωτικά ή σε πανεπιστήμια καπιταλιστικών χώρων. Ποτέ δεν έμαθα πώς κάποιος έστειλε το παιδί του στη Β. Κορέα ή την Κούβα να σπουδάσει.
Θέλουν ρεύμα στα νησιά αλλά δεν θέλουν ανεμογεννήτριες ή σύνδεση με υποβρύχια καλώδια…
Θέλουν από δυο-τρία κινητά ο καθένας αλλά δεν θέλουν κεραίες κινητής...
Κινητό τηλέφωνο με αραιό δίκτυο κινητής είναι ό,τι πιο βλαβερό υπάρχει καθώς οι συσκευές αναγκάζονται να ακτινοβολούν στο μέγιστο.
Άντε να τα εξηγήσεις αυτά σε "μπολσεβίκους" που πιστεύουν πως το μεγαλύτερο τεχνολογικό βήμα της ανθρωπότητας είναι ο εξηλεκτρισμός της ΕΣΣΔ και μετά το 2000 κάνουν εκδηλώσεις με αυτό το θέμα ή το αντιφασιστικό τείχος του Βερολίνου.
Από "καμένα" μυαλά μπορεί να ανθίσει μόνο στάχτη...
Κων. Στούπας
capital.gr