TO MNHMONIO επιβάλλει το άνοιγμα όλων των «κλειστών επαγγελμάτων» στην Ελλάδα και με βάση τη δέσμευση αυτή η κυβέρνηση προχωράει στη σύνταξη του σχετικού νομοσχεδίου !
OI IΔIOKTHTEΣ των φορτηγών και των βυτιοφόρων προχώρησαν τελικώς στην αναστολή των κινητοποιήσεων, παρά τις οξύτατες αντιδράσεις ενός «σκληρού πυρήνα» μεταφορέων, που δεν εννοούν να αποδεχθούν ότι η απελευθέρωση του επαγγέλματος είναι πλέον γεγονός, αφού το σχετικό νομοσχέδιο ψηφίστηκε από τη Βουλή. Αυτό το τελευταίο καταδεικνύει πόσο βαθιά ριζωμένες είναι οι συντεχνιακές αντιλήψεις στην Ελλάδα και πόσο δύσκολο να αποδεχθούν τις αλλαγές όσοι λειτουργούν υπό ειδικό καθεστώς.Η ΣYNTEXNIAKH νοοτροπία είναι εξ ορισμού αντικοινωνική συμπεριφορά, αφού θέτει σε πρώτη μοίρα το συμφέρον της κλειστής ομάδας σε σχέση αυτό του κοινωνικού συνόλου. ..
Για τον λόγο αυτό είναι πολύ δύσκολες οι διαρθρωτικές αλλαγές στο συγκεκριμένο μέτωπο, πόσο μάλλον όταν όλα τα προηγούμενα χρόνια οι κυβερνήσεις δεν αποτόλμησαν τις μεταβολές αυτές, φοβούμενες το μεγάλο πολιτικό και κοινωνικό κόστος που συνεπάγονται.
EINAI XAPAKTHPIΣTIKO το γεγονός ότι οι κινητοποιήσεις των ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφόρων αποτελούν με διαφορά τη ισχυρότερη αντίδραση στα όντως σκληρά μέτρα οικονομικής πολιτικής που εφαρμόζονται στη χώρα, με βάση το μνημόνιο που υπέγραψε η ελληνική κυβέρνηση με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο.
TO MNHMONIO επιβάλλει το άνοιγμα όλων των «κλειστών επαγγελμάτων» στην Ελλάδα και με βάση τη δέσμευση αυτή η κυβέρνηση προχωράει στη σύνταξη του σχετικού νομοσχεδίου.
KAI EΠEIΔH στον… ορίζοντα φαίνονται νέες ισχυρές κοινωνικές ή συντεχνιακές αντιδράσεις, καλό είναι η εμπειρία με τις κινητοποιήσεις των μεταφορέων να αποτελέσει «οδηγό» για την αποφυγή των ίδιων λαθών. Το άνοιγμα των «κλειστών επαγγελμάτων» δεν μπορεί και δεν πρέπει να γίνει με υπέρογκο κόστος για την οικονομία και την κοινωνία.