8.4.11

«Κούρεψε» τις ανοικτές πράσινες ομπρέλες, κάνοντας τα Platanus kerrii …. Cupressus

«Δύο πράγματα είναι ατελείωτα: το σύμπαν και η βλακεία του ανθρώπου, όμως για το σύμπαν δεν είμαι ακόμα σίγουρος» .Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εισαγωγή : Η δύναμη της βλακείας είναι η πιο επικίνδυνη δύναμη του κόσμου. Δεν μπορούμε να την εξαλείψουμε, αλλά μπορούμε να την αναγνωρίσουμε.
«Η ζωή μας είναι γεμάτη απώλειες ησυχίας και καλής διάθεσης, λόγω των απίθανων πράξεων κάποιων παράλογων πλασμάτων που με τις αποφάσεις τους ζημιώνουν, ακυρώνουν και δυσκολεύουν τη ζωή μας, χωρίς να έχουν απολύτως τίποτα να κερδίσουν από τις πράξεις τους»
{1}. Πράγματι η επιστημονική εξήγηση είναι ότι : η βλακεία έχει μια ευκρινή κλίση να μεταφράζεται σε πράξεις, και αυτό την καθιστά επικίνδυνη.
Είναι φανερό ότι ο βλάκας αποδυναμώνει και καταστρέφει το βασικό συστατικό προόδου μιας κοινωνίας, που είναι η έγκυρη πληροφορία και η υπάρχουσα γνώση. Έτσι, ο τύπος με άϊ κιού ραδικιού, οδηγεί τα πράγματα σε κατάσταση σύγχυσης και δημοτικής εντροπίας
{2} . Ειδικά στην περίπτωση που κατέχει μια θεσμική θέση, με τις κινήσεις του είναι σε θέση να καταστρέψει π.χ.: μια πλατεία με ένα ιστορικό πλάτανο.
Λέξεις κλειδιά: κοινωνικός διαφορισμός (βλακεία) , Πύλος, αιωνόβιος πλάτανος, οικολογικό πραξικόπημα, ανικανότητα, κούρεμα τις πράσινης ομπρέλας.
Πράγματι μια παράξενη, μυστική συμφωνία, ανάμεσα στ' αλμυρό νερό & στα πλατάνια, δημιουργήθηκε στη παραλιακή πλατεία των Τριών Ναυάρχων όπου δεσπόζουν εντυπωσιακά τα αιωνόβια πλατάνια με τα κανόνια και το μνημείο προς τιμή στους Κόδριγκτον, Δεριγνύ και Χέυδεν, που ηγήθηκαν του συμμαχικού στόλου στη Ναυμαχία του Ναβαρίνου
{3} . Δροσερή ανάπαυλα στις καθημερινές εξορμήσεις των δημοτών και των τουριστών, η ανοιγμένη πράσινη ομπρέλα των πλατανιών, για να απολαύσουν τον καφέ τους και το ουζάκι τους, όλες τις εποχές του χρόνου.
Δυστυχώς, η νέα δημοτική αρχή αφαίρεσε αυτή την απόλαυση στη πλατεία της Πύλου γιατί «κούρεψε» τις ανοικτές πράσινες ομπρέλες, κάνοντας τα Platanus kerrii …. Cupressus. Το έγκλημα το διέπραξε ο ερασιτεχνικός δημοτικός ενθουσιασμός με τον κοινωνικό διαφορισμό (βλακεία)
{4}. Το δε αποτέλεσμα αυτού του ερασιτεχνικού κοινωνικού διαφορισμού (βλακεία)
{5} είναι επικίνδυνο για τους δημότες. Είναι φανερό ότι το περιβαλλοντικό έγκλημα που διαπράχτηκε στη πλατεία της Πύλου, βασίστηκε σε δημαρχιακή απόφαση που φανερώνει ένα πρωτότυπο οικολογικό πραξικόπημα
{6} το οποίο δεν πρέπει να παραμείνει ατιμώρητο.
Επίλογος: Εμείς φωνάζουμε Ναι στα πλατάνια… ενώ η δημαρχεία Καφαντάρη παρουσιάζει μέχρι σήμερα, ανευθυνότητα, άγνοια, διγλωσσία και πολλά «σούρτα- φέρτα».
{1}, Carlo Cipolla (Verona, 1854 – Tregnago, 23 novembre 1916) è stato uno storico italiano, professore di Storia moderna all'Università di Torino: Ο μοναδικός που κατάφερε να δώσει έναν πειστικό ορισμό στη βλακεία
{2}«το μέτρο της αποδόμησης του δημοτικού συστήματος».
{3} Η Ναυμαχία του Ναβαρίνου σήμανε την ελευθερία της Ελλάδας {4} Ευάγγελος Λουμπέσης «H τεράστια κοινωνική σημασία των βλακών εν τω σύγχρονω βίω» Εκδόσεις : Ελεύθερος Τύπος Μάιος 1995 {5}. Ο “προσπαθών” να δημιουργήσει έργο, χωρίς χρήματα, προγραμματισμό και γνώση {6} “Δημαρχιακή απόφαση”, χωρίς την άδεια του δασαρχείου και την έγκριση του δημοτικού συμβουλίου
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου