8.7.11

Πατέρας Παίσιος – Έφθασε η ώρα !

Μαρτυρίες προσκυνητών Γέροντας Παΐσιος ο Αγιορείτης 1924-1994 ,τόμος 1, Σελ 278-279
....Κατόπιν τον ρώτησα για την συνεχή αδιαλλαξία και τις προκλήσεις των Τούρκων. Μ΄έπιασε από τον ώμο και με πολύ σοβαρότητα μου απάντησε : ¨Μην ανησυχείς παιδί μου , εγώ ετοιμάζομαι να κοιμηθώ και δεν θα είμαι εδώ, αλλά θα βλέπω από πάνω , διότι εδώ είμαστε όλοι προσωρινά. Η Τουρκία θα διαμελισθεί σε 3-4 κομμάτια .Ήδη έχει αρχίσει η αντίστροφη μέτρηση. Εμείς θα πάρουμε τα δικά μας εδάφη , οι Αρμένιοι τα δικά τους και οι Κούρδοι τα δικά τους. Το κουρδικό θέμα έχει ήδη δρομολογηθεί .Αυτά θα γίνουν , όχι τώρα , αλλά σύντομα , όταν θα πάψει αυτή η γενιά που κυβερνάει την Τουρκία και θα αναλάβει νέα γενιά πολιτικών . Τότε θα γίνει ο διαμελισμός της Τουρκίας. Πολύ σύντομα , οι προσευχές που γίνονται κάτω από την επιφάνεια της γης , θα γίνονται επάνω στην γη και τα κεράκια που ανάβονται κάτω , θα ανάβονται επάνω.(Ο Γέροντας αναφερόταν στους Έλληνες κρυπτοχριστιανούς της Τουρκίας). Θα τα δεις , παιδί μου. Πίστη και ελπίδα στο Θεό να υπάρχει και θα χαρούν πολλοί . Όλα αυτά θα γίνουν μέσα στα χρόνια αυτά. Έφτασε ο καιρός . ¨
Τον ρώτησα επίσης εάν η Ελλάδα θα πάθει κακό . Μου απάντησε ότι θα υπάρξουν κάποια προβλήματα , τα οποία όμως θα είναι ασήμαντα . Και αρκετός κόσμος που είναι σήμερα αδιάφορος , θα επιστρέψει στο χώρο της Ορθοδοξίας . ¨Να μην ανησυχείτε για την Ελλάδα¨ , είπε .
Φεύγοντας από το κελλί του , μας είπε πάλι: ¨Άντε στην ευχή της Παναγίας και μην ανησυχείς . Η Κύπρος θα απελευθερωθεί μέσα στα χρόνια που περπατάμε και η Τουρκία θα διαμελισθεί. Όλες οι χώρες έχουν τα προβλήματα τους , αλλά δεν υπάρχει για μας πρόβλημα . Ελπίδα στον Θεό και πίστη . Άντε στο καλό , παιδιά μου¨ .

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου