14.9.11

Άννα Βίσυ ....γιατί χώρισα με τον Νίκο Καρβέλα !!

Για πρώτη φορά η Άννα Βίσση μίλησε τόσο πολύ για τον Νίκο Καρβέλα. Για τον χωρισμό τους. Για τον λόγο που χώρισαν αλλά και για το πόσο πολύ την πόνεσε αυτό το ΤΕΛΟΣ του γάμου της με τον πρώην σύζυγο της Νίκο Καρβέλα. Αποκαλυπτική όσο ποτέ η απόλυτη Κύπρια σταρ άνοιξε την καρδιά της στο SIGMA Κύπρου λέγοντας τα πράγματα με το όνομα τους. «Έπιασα πάτο και στα ερωτικά μου. Ο χωρισμός μου με τον Νίκο ήταν ο μεγαλύτερος μου πάτος. Έχω πονέσει σε πολλούς χωρισμούς. Ένα από τα χαρακτηριστικά μου με τον Νίκο ήταν πως θα θυσίαζαν τα περισσότερα πράγματα για τον Νίκο. Το έχω ζήσει να το κάνει και ο Νίκος για μένα. Ο Νίκος ήταν ένας άνθρωπος ακραίος και καθόταν πάντα κάτω από την ομπρέλα μιας γυναίκας. Μου άρεσε, τον πίστευα και τον αγαπούσα. Αρκετές φορές διαφωνούσαμε όμως το συζητούσαμε. Μεταξύ μας αργότερα είπαμε ορισμένες αλήθειες.. Έφερε αρκετούς πόνους αυτός ο χωρισμός Ξέραμε ότι κάποια στιγμή ίσως και να μην μιλούσαμε και ποτέ. Έγινε και αυτό.. Δεν βλεπόμασταν καθόλου.Ο χωρισμός μου με τον Νίκο ήρθε επειδή έκλεισε ο κύκλος της κοινής ζωής μας. Και στους δύο μας έκλεισε ταυτόχρονα ο κύκλος του έρωτα μας. Τελείωσε η ερωτική μας χημεία. Όσο κι αν ακουστεί περίεργο χωρισμός μας ήταν αναγκαίος και απαραίτητος, ο τρόπος που χωρίσαμε ήταν η αρχή μιας δυνατής φιλίας που συνεχίζουμε τώρα»: showtime.cy

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου