15.3.13

ΜΑΡΙΑ ΤΟΥΜΠΟΥΡΟΥ -Μιχάλη μου Μιχάλη μου.ΞΕΧΑΣΑΝ να μας καλέσουν !!!

"Γροθιά" στο κατεστημένο των τοπικών « Ανθρώπων του πολιτισμού» απο την Μαρία Τούμπουρου  
Μιχάλη μου...  
ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΤΟΥΜΠΟΥΡΟΥ  Μιχάλη μου. 
Πληροφορήθηκα από τις εφημερίδες ότι το θεατρικό σχήμα «ΣΥΝ 1» στο οποίο προσέθεσαν και το όνομά σου οργάνωνε εκδήλωση προς τιμή σου.Μοιράστηκαν εκατοντάδες προσκλήσεις, κυρίως σε μεγαλοσχήμονες της Πόλης μας και προφανώς δεν περίσσεψε καμία για μένα, τα ξαδέλφια σου, τα ανήψια σου, το αίμα σου , που ζούμε σ' αυτή την πόλη.
Όμως ήρθαμε όλοι, απρόσκλητοι, παρείσακτοι να σε συναντήσουμε. Ήρθα απρόσκλητη, παρείσακτη, να σε βρώ και σ' έχασα. Σε βρήκα μόνο μέσα στους στίχους και στις νότες που έγραψε και τραγούδησε για σένα η Ματίλντα μας, η κόρη σου, που την τελευταία στιγμή σε ζωντάνεψε μέσα στην αίθουσα.
Γιατί Μιχάλη μου είχες χαθεί ανάμεσα στα κόκκινα σατέν, τις εντυπωσιακές προσφωνήσεις, τις τόσες ανακρίβειες και τις χειρότερες από αυτές, μισές αλήθειες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΔΩ 

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου