9.7.15

ΒΙΝΤΕΟ - Έγραψε πάλι η Αντζελα Δημητρίου: «Δεν γουστάρω να πάρω κρέας εγχώριο. Θέλω ελληνικό!»

Καινούριο στομάχι έχουμε κάνει με τις δηλώσεις της Αντζελας Δημητρίου στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου «Μία».
Εκεί η Λαίδη του ελληνικού πενταγράμμου μιλάει για την κρίση, για τα όσα βιώνουμε σήμερα με την τραπεζική αργία και τα capital controls, ενώ μπερδεύει απολαυστικά τις έννοιες "εγχώριο" και "ελληνικό".
Αναφέρει με πόνο ψυχής πως λυπάται που βλέπει τις ατελείωτες ουρές στα ATM, αλλά πιστεύει πως πρέπει να τα περάσουμε όλα αυτά για να βάλουμε μυαλό και να βρούμε τον εαυτό μας. «πρέπει να γίνουμε Ελληνες. Τέλος του μήνα έρχεται ξένος DJ στη Μύκονο. Δεν έχουμε δικούς μας DJ να παίξουν; Γιατί θέλουμε ξένους;» αναρωτιέται και συνεχίζει «Με νοιάζει μεένα που θα πάω στο σούπερ μάρκετ και δεν θα βρω να πάρω ζάχαρη για τη μάνα μου. Δε γουστάρω τα ξένα προϊόντα λοιπόν. Προτιμώ τα ελληνικά».
Το καλύτερο όμως μας το φυλούσε για το τέλος: «Δεν μπορεί κανείς να μου αφαιρέσει το λάδι μου εμένα, το ελληνικό. Δεν γουστάρω να πάρω εγχώριο, δεν θέλω να πάρω το κρέας το εγχώριο, θέλω να πάρω το ελληνικό, το δικό μου, από το χωριό μου» είπε και εβρόντηξε.
Τα περαιτέρω σχόλια είναι περιττά νομίζουμε….

 Δείτε το βίντεο στο life.gr

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου