17.5.16

Παρουσιάστρια δελτίου ειδήσεων του ΑΝΤ1 την έκανε και έγινε… «αγρότισσα»!

 Του Κώστα Κόκκολα

 Παρουσίαζε για χρόνια δελτία ειδήσεων στον Αντ1. 

Πρωτίστως είναι δημοσιογράφος και ρεπόρτερ, όπως και η  διαδρομή της έχει αποδείξει.

 Εδώ και λίγο καιρό όμως, έκανε το μεγάλο βήμα στη ζωή της και την… έκανε!

Ο λόγος για τη βορειοελλαδίτισσα Καρολίνα Κάλφα, που εκτός από την παρουσίαση των δελτίων ειδήσεων στον ΑΝΤ1, έχει αρθρογραφήσει σε αρκετά μέσα μαζικής ενημέρωσης και εργαζόταν μεταξύ άλλων και στο δελτίο ειδήσεων του ALTER, έως όταν το κανάλι έκλεισε. 

Πλέον, ζει με τον γιο της σε μικρή κωμόπολη του νομού Χαλκιδικής, στο πρώτο πόδι, μακριά από τους γρήγορους και αγχωτικούς ρυθμούς της πρωτεύουσας.

 Όπως η ίδια είπε  είναι πιο ευτυχισμένη από ποτέ με τη νέα της ζωή. 

Μάλιστα έχει ενταχθεί πλήρως, στους ρυθμούς και την καθημερινότητα της επαρχίας. «Καλλιεργώ τις δικές μου ντομάτες, μελιτζάνες κολοκυθάκια και τα υπόλοιπα λαχανικά που χρειάζομαι. Είμαι πολύ καλά!» παραδέχεται ήρεμη και χαμογελαστή. 
«Έχω τα σκυλιά μου, τις γάτες μου, περνάω τις περισσότερες ώρες της ημέρας στη φύση και τη θάλασσα που λατρεύω. Θα μάθω και ψάρεμα (γέλια)».

 Χαριτολογώντας λέει, «ταΐζω ακόμα και τα πουλιά που περνάνε από το σπίτι μου. Πολλά πουλιά. Όλη μέρα κουτσουλιές καθαρίζω, αλλά δεν τα διώχνω, τα θέλω!».

Η ζωή στη επαρχία, όπως παραδέχονται κυρίως όσοι έζησαν νωρίτερα σε κάποιο μεγάλο αστικό κέντρο, είναι ιδανική. Ο χρόνος κυλά πιο αργά, οι ρυθμοί είναι πιο ήρεμοι, μα κυρίως η ποιότητα ζωής είναι ουσιώδης. Ζωντανό παράδειγμα η παρουσιάστρια – δημοσιογράφος Καρολίνα Κάλφα, που το έκανε πράξη! Δεν κάναμε μεγάλη συνέντευξη, ούτε καν συνέντευξη δε θα το χαρακτήριζα. Μία κουβεντούλα με διακοπές μέσω facebook. Ήταν στον κήπο νομίζω όσο μιλούσαμε. Πως να διαταράξω εγώ, από το γραφείο μου στη Μεταμόρφωση, την ηρεμία των στιγμών της; Καρολίνα μας, να σου ευχηθούμε ολόψυχα καλή επιτυχία σε όλα σου τα σχέδια και τη νέα σου αρχή.
  ΥΓ. Ζηλεύουμε!!!

  * Στην αγαπητή φίλη Καρολίνα ευχόμεθα κάθε επιτυχία  στο νέο της  επαγγελματικό  βήμα  

Β.Μ

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου