Η καταβολή μειωμένων Τελών Κυκλοφορίας
έχει τεθεί σε ισχύ από τις 12/5 όποτε και δημοσιεύθηκε το σχετικό άρθρο
στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Ωστόσο ο περιορισμός στην άρση ακινησίας για όσους την έχουν πραγματοποιήσει μία φορά καθ' όλη τη διάρκεια του έτους έχει προκαλέσει αναταραχή σε ιδιοκτήτες ΙΧ αλλά και εμπόρους καθώς σε κάποιες περιπτώσεις το οικονομικό επιτελείο δεν έχει προνοήσει ώστε να καλύπτονται ειδικές περιπτώσεις κατά τις οποίες επιβάλλεται να γίνει δεύτερη άρση ακινησίας.
Ειδικότερα αν κάποιος πραγματοποιήσει άρση ακινησίας στο όχημά του για ένα μήνα από τον Μάιο και παραδώσει και πάλι τις πινακίδες του οχήματός του στην εφορία τον Ιούνιο αλλά τον Σεπτέμβριο βρει κάποιον υποψήφιο αγοραστή για το όχημα που βρίσκεται σε ακινησία τότε σύμφωνα με το άρθρο που έχει τεθεί σε ισχύ θα πρέπει να περιμένει να αλλάξει η χρονιά για να το μεταβιβάσει καθώς απαγορεύεται να γίνει δεύτερη άρση ακινησίας που είναι υποχρεωτική σε περίπτωση πώλησης!
Σύμφωνα με στελέχη της αγοράς αν δεν λυθεί άμεσα το συγκεκριμένο πρόβλημα θα δημιουργηθούν τεράστια προβλήματα στην αγορά καθώς οι ιδιώτες καταναλωτές που έχουν πραγματοποιήσει την μία και μοναδική άρση ακινησίας καταβάλλοντας μειωμένα Τέλη Κυκλοφορίας που δικαιούνται εντός του έτους δεν θα μπορούν να πουλήσουν το όχημά τους.
Το ίδιο ισχύει και για τις εμπορίες αυτοκινήτων που είτε έχουν στις εκθέσεις τους οχήματα που βρίσκονται σε καθεστώς ακινησίας είτε «φιλοξενούν» οχήματα ιδιωτών καταναλωτών στα οποία επίσης έχουν κατατεθεί οι πινακίδες κυκλοφορίας.
enikonomia.gr