15.5.16

ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΑΣ ΠΑΝΕ ΜΕ ΤΑ… ΠΟΔΙΑ ΣΤΟ ΡΙΟ

Την ώρα που οι ελπίδες του ελληνικού αθλητισμού αυξάνονται και πληθύνονται, με την ελληνική αποστολή να έχει φτάσει αισίως τα 76 μέλη (μέχρι το Πάσχα), στην Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή έχουν λιγότερα αεροπορικά εισιτήρια από τους αθλητές και τις αθλήτριες που θα αγωνιστούν!!!  
O Προγραμματισμός των υπευθύνων της ελληνικής Ολυμπιακής επιτροπής αλλά και του προέδρου της Σπύρου Καπράλου, αποδείχτηκε παντελώς ερασιτεχνικός και επιζήμιος σε μια χρονική στιγμή μάλιστα που η οικονομική κρίση έχει επί της ουσίας αφήσει τον ελληνικό αθλητισμό στο έλεος του Θεού.
Στον διαγωνισμό που είχε προκηρύξει η ΕΟΕ (με την Alitalia να επικρατεί), προφανώς από κακό προγραμματισμό, εξασφαλίστηκαν λιγότερα εισιτήρια από όσα θα χρειαστεί τελικά όλη η αποστολή και ήδη διαμηνύει σε ομοσπονδίες να προμηθευτούν εισιτήρια μόνες τους και θα τους καλύψει η ίδια την οικονομική διαφορά!!!Απίστευτα πράγματα που δείχνουν την προχειρότητα αν όχι την ανικανότητα υποτίθεται «Ειδικών» για την διαδικασία που κάνουν κάθε 4 χρόνια .Δεν κάνουν και τίποτα άλλο εξ αλλού.
Όμως, εδώ μιλάμε ίσως και για διπλάσια αξία των εισιτηρίων για το Ρίο, τα οποία πλέον κοστίζουν πάνω από 3.000 ευρώ έκαστο (και ακριβαίνουν όσο πλησιάζουν οι Αγώνες), όταν μέσω του διαγωνισμού είχαν εξασφαλιστεί - πριν από μήνες - τιμές κάτω των 2.000 ευρώ.
Εδώ λοιπόν καλούνται κάποιες ομοσπονδίες σε περίοδο απόλυτης κρίσης, να κάνουν οι ίδιες διαγωνισμό, μόλις 100 ημέρες πριν από τους Αγώνες, όπου όμως υπάρχει πιθανότητα να μην εγκριθούν από την εξελεγκτική επιτροπή της ΓΓΑ καθώς θα μιλάμε για πολύ πιο υψηλές τιμές και θα πρέπει να βρεθούν εισιτήρια με 2-3 ενδιάμεσους προορισμούς για να μειωθεί το κόστος, τη στιγμή που υποτίθεται ότι είναι πολύ σημαντικό να ταξιδέψουν οι αθλητές όσο πιο ανθρώπινα γίνεται για να έχουν τη μικρότερη δυνατή καταπόνηση ενόψει των Αγώνων.
Θυμίζουμε ότι το 2012, στους Αγώνες του Λονδίνου, η Ολυμπιακή Αεροπορία είχε αναλάβει τη χορηγία αποστολής των αθλητών και των μελών της ΕΟΕ στη βρετανική πρωτεύουσα (βάζοντας δύο τσάρτερ για το πρώτο και δεύτερο γκρουπ).

 Δυστυχώς κάτι τέτοιο δεν επιτεύχθηκε φέτος, με αποτέλεσμα και όλα τα ελληνικά χρήματα να φύγουν στο εξωτερικό (σε 3-4 εταιρείες που εκτελούν πτήσεις για το Ρίο), και να μην έχουν οι αθλητές την πολυτέλεια ενός ξεκούραστου ταξιδιού. Μόνο με τα …πόδια δεν είπαν από την ΕΟΕ να πάνε στο Ρίο όσοι δεν είχαν εισιτήρια για να αγωνιστούν.
Ο εθνικός αερομεταφορέας, για παράδειγμα (Aegean), έχει συνεργασία με τον ΣΕΓΑΣ από την οποία και οι δύο πλευρές είναι απόλυτα ωφελημένες.
Η συγκεκριμένη ομοσπονδία μάλιστα, που είναι μια από αυτές που της ζητήθηκε να ψάξει εισιτήρια, έχει ήδη δύο αθλητές (η επικοντρίστρια Κατερίνα Στεφανίδη και ο σφαιροβόλος Νίκος Σκαρφέλης) που θα πρέπει να ταξιδέψουν από την Αμερική και ίσως να προστεθεί άλλη μία.
Δεν πρόβλεψαν τη μεταφορά των κονταριών!
Το μεγάλο πρόβλημα στην αποστολή του στίβου (το οποίο δεν έχει προβλεφθεί στα εισιτήρια που πήρε η ΕΟΕ από τον διαγωνισμό) είναι η μεταφορά κονταριών, που ασφαλώς κοστίζει έξτρα και είναι το απόλυτο εργαλείο για τις μεγαλύτερες ελπίδες της ομάδας του στίβου (18 αθλητές) με τον Φιλιππίδη και τις Κυριακοπούλου, Στεφανίδη.
Ήδη ο ΣΕΓΑΣ έστειλε τρισέλιδη επιστολή σε πολύ αυστηρό τόνο στην ΕΟΕ, ζητώντας να δοθούν αμέσως λύσεις στα σοβαρά προβλήματα.
Η ευθύνη διαχείρισης της κατάστασης παραμονές Ολυμπιακών αγώνων της διοίκησης και του ιδίου του προέδρου της ΕΟΕ Σπύρου Καπράλου είναι πολύ μεγάλη και φυσικά σε αυτά τα θέματα δεν υπάρχουν δικαιολογίες.
 
Α.Α.Α

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου