Ήδη η Green Cola έχει καταφέρει μέσα στα πέντε πρώτα χρόνια της ζωής της να κατακτήσει προβεβλημένη θέση στα ράφια των σούπερ μάρκετ και τη δεύτερη θέση στην κατηγορία cola, στο συγκεκριμένο κανάλι, αφήνοντας πίσω της την Pepsico – ΗΒΗ.
Εκτός από την ελληνική αγορά, όπου τα σχέδιά της εταιρείας δεν περιορίζονται μόνο στις εμπορικές συμφωνίες και στην κυκλοφορία νέων προϊόντων, αλλά και στην παραγωγική της επέκταση κατά το μοντέλο που ακολουθεί ήδη με την ΕΑΣΑ Αργολίδας, ψηλά έχει τεθεί ο πήχης και για τις διεθνείς αγορές.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες η εταιρεία, η οποία ακολουθεί το μοντέλο πολυεθνικής για την παραγωγική της επέκταση (σ.σ. δηλαδή παραχωρεί τα δικαιώματα χρήσης των brands της και προμηθεύει τους συνεργάτες της με την πρώτη ύλη οι οποίοι με τη σειρά τους θα τα παράγουν και θα τα διαθέτουν στις τοπικές αγορές) στοχεύει έως το τέλος του έτους να έχει επεκταθεί παραγωγικά σε 15 αγορές.
Ήδη τα προϊόντα της έχουν παρουσία σε 20 χώρες, με έντονη παρουσία σε Γερμανία, Πολωνία, Χόνγκ Κόνγκ, Ομάν, Σαουδική Αραβία, Νότια Αφρική κ.α., παράγονται ήδη σε Κύπρο και Σαουδική Αραβία ενώ στα σχέδια είναι και η παραγωγική επέκταση και στην Αμερικανική Ήπειρο και συγκεκριμένα στη Βολιβία.
Capital.gr