4.12.19

Έρευνα του ΟΟΣΑ - «Πάτωσαν» οι Έλληνες μαθητές

Σε σταθερά χαμηλά επίπεδα κυμαίνονται οι επιδόσεις των Ελλήνων μαθητών, σύμφωνα με τη διεθνή εκπαιδευτική αξιολόγηση του προγράμματος PISA, που πραγματοποιεί κάθε τρία χρόνια ο ΟΟΣΑ.
«Μετεξεταστέοι» έμειναν οι Έλληνες μαθητές, σε διεθνή εκπαιδευτική αξιολόγηση του προγράμματος PISA, που πραγματοποιεί κάθε τρία χρόνια ο ΟΟΣΑ.
Χαρακτηριστικό μάλιστα, αποτελεί το γεγονός πως οι επιδόσεις των μαθητών έχουν πτωτική πορεία από το 2009.
Όπως αποκαλύπτουν τα στοιχεία της έρευνας για το 2018, το σκορ των Ελλήνων μαθητών ήταν 457 στην κατανόηση κειμένου (487 στις χώρες του ΟΟΣΑ), 451 στα μαθηματικά (489 στις χώρες του ΟΟΣΑ) και 452 στις φυσικές επιστήμες (489 στις χώρες του ΟΟΣΑ).
Σχολιάζοντας τα παραπάνω, η εθνική συντονίστρια του PISA για την Ελλάδα και καθηγήτρια στο Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο, Χρύσα Σοφιανοπούλου, έσπευσε να επικαλεστεί το παράδειγμα της Εσθονίας - χώρας που «αρίστευσε» στην έρευνα του ΟΟΣΑ - τονίζοντας τα εξής:
«Δεν συντρέχει κανένας λόγος να επικεντρωθούμε στη βελτίωση της χώρας μας στην κατάταξη υπό την έννοια πως κάτι τέτοιο δεν πρέπει να γίνει αυτοσκοπός. Πρέπει να πετύχουμε μια δίκαιη και ισότιμη εκπαίδευση, που θα δίνει τη δυνατότητα στους μειονεκτούντες μαθητές να κατακτήσουν υψηλά επίπεδα γνώσεων και δεξιοτήτων».
Αξίζει να σημειωθεί ότι το ποσοστό των Ελλήνων μαθητών με υψηλές επιδόσεις σ' ένα τουλάχιστον γνωστικό αντικείμενο, ανερχόταν στο 6,2% (μ.ο. 15,7 ), ενώ το αντίστοιχο ποσοστό με χαμηλές επιδόσεις και στα τρία γνωστικά αντικείμενα, κυμάνθηκε στο 19,9% (μ.ο. 13,4).

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου