Κραχ στην αγορά ασφαλειών αυτοκινήτου. Η οικονομική κρίση που πλήττει την οικονομική ζωή της χώρας δεν θα μπορούσε να αφήσει ανεπηρέαστο και τον κλάδο ασφάλισης αυτοκινήτου, τον πιο ανεπτυγμένο της αγοράς, προκαλώντας μεγάλα προβλήματα σε δεκάδες εταιρείες και χιλιάδες πελάτες τους.
Στα προβλήματα του κλάδου που είχαν συσσωρευτεί την τελευταία δεκαετία εξ αιτίας του κλεισίματος πολλών ασφαλιστικών εταιρειών, ήρθε τώρα να προστεθεί και η οικονομική αδυναμία χιλιάδων οδηγών είτε να εξοφλήσουν τα ασφάλιστρα των αυτοκινήτων τους είτε πολλών άλλων που επιλέγουν να οδηγούν ανασφάλιστα οχήματα.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις παραγόντων της ασφαλιστικής αγοράς, υπολογίζεται πως σήμερα κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους περίπου 1 εκατομμύριο ανασφάλιστα αυτοκίνητα φέρνοντας μπροστά σε οικονομικό αδιέξοδο τις ασφαλιστικές εταιρείες που αδυνατούν να εισπράξουν τα ασφαλιστήρια χιλιάδων πελατών τους που δηλώνουν αδυναμία πληρωμής λόγω της κρίσης. Έτσι όλο και περισσότεροι Έλληνες επιλέγουν το ρίσκο της κυκλοφορίας χωρίς ασφαλιστική κάλυψη.
Από την πλευρά τους οι εταιρείες και με βάση τα νέα δεδομένα που έχει προκαλέσει στην αγορά η οικονομική κρίση και με δεδομένη την αδυναμία είσπραξης των οφειλών από τους παρά μη έχοντες πελάτες τους, έχουν ξεκινήσει έναν αγώνα δρόμου περικοπών. Στα πλαίσια της προσπάθειας συμπίεσης του κόστους λειτουργίας τους όλο και περισσότερες ασφαλιστικές εταιρείες προχωρούν σε σημαντική μείωση των ποσών με τα οποία αποζημιώνουν τους όλο και λιγότερους «καλοπληρωτές» πελάτες τους ενώ για τις επισκευές των αυτοκινήτων χρησιμοποιούν πλέον δικά τους συνεργεία.
Σύμφωνα με στοιχεία της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών το έλλειμμα του Επικουρικού Κεφαλαίου της Ασφάλισης Αυτοκινήτου για το 2010 έφτασε τα 629 εκατομμύρια ευρώ αναγκάζοντας τους επικεφαλείς του κλάδου να εκπέμψουν σήμα κινδύνου προς το υπουργείο Οικονομικών.
Στα προβλήματα του κλάδου που είχαν συσσωρευτεί την τελευταία δεκαετία εξ αιτίας του κλεισίματος πολλών ασφαλιστικών εταιρειών, ήρθε τώρα να προστεθεί και η οικονομική αδυναμία χιλιάδων οδηγών είτε να εξοφλήσουν τα ασφάλιστρα των αυτοκινήτων τους είτε πολλών άλλων που επιλέγουν να οδηγούν ανασφάλιστα οχήματα.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις παραγόντων της ασφαλιστικής αγοράς, υπολογίζεται πως σήμερα κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους περίπου 1 εκατομμύριο ανασφάλιστα αυτοκίνητα φέρνοντας μπροστά σε οικονομικό αδιέξοδο τις ασφαλιστικές εταιρείες που αδυνατούν να εισπράξουν τα ασφαλιστήρια χιλιάδων πελατών τους που δηλώνουν αδυναμία πληρωμής λόγω της κρίσης. Έτσι όλο και περισσότεροι Έλληνες επιλέγουν το ρίσκο της κυκλοφορίας χωρίς ασφαλιστική κάλυψη.
Από την πλευρά τους οι εταιρείες και με βάση τα νέα δεδομένα που έχει προκαλέσει στην αγορά η οικονομική κρίση και με δεδομένη την αδυναμία είσπραξης των οφειλών από τους παρά μη έχοντες πελάτες τους, έχουν ξεκινήσει έναν αγώνα δρόμου περικοπών. Στα πλαίσια της προσπάθειας συμπίεσης του κόστους λειτουργίας τους όλο και περισσότερες ασφαλιστικές εταιρείες προχωρούν σε σημαντική μείωση των ποσών με τα οποία αποζημιώνουν τους όλο και λιγότερους «καλοπληρωτές» πελάτες τους ενώ για τις επισκευές των αυτοκινήτων χρησιμοποιούν πλέον δικά τους συνεργεία.
Σύμφωνα με στοιχεία της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών το έλλειμμα του Επικουρικού Κεφαλαίου της Ασφάλισης Αυτοκινήτου για το 2010 έφτασε τα 629 εκατομμύρια ευρώ αναγκάζοντας τους επικεφαλείς του κλάδου να εκπέμψουν σήμα κινδύνου προς το υπουργείο Οικονομικών.