16.4.11

Η Σάσα Μπάστα ολόγυμνη στο Nitro !!

Την Σάσα την αγαπάμε. Αλλά αυτή η αγάπη είναι αμφίδρομη. She loves us back. Όχι με λόγια που τα παίρνει ο αέρας σαν τον άνεμο και χάνονται στο δειλινό. Με πράξεις. Αληθινές, ατόφιες, ποιοτικές πράξεις. Μία από αυτές είναι και η φωτογράφηση που έκανε στο Nitro του περασμένου μήνα. Έδειξε το μεγαλείο της καρδιάς της, της ψυχής της και του καινούργιου της στήθους.
Είναι σέξι και φαίνεται. Αθεράπευτα σέξι. Και ευτυχώς δεν έχει μετανιώσει για αυτό.
«Δεν έχω μετανιώσει για το σέξι προφίλ μου. Αυτός είναι ο τρόπος μου, έτσι θα μιλήσω, έτσι θα αγγίξω κάποιον – έτσι είναι ο χαρακτήρας μου. Αυτό δε σημαίνει όμως ούτε ότι κάνουμε βίζιτες, ούτε ότι έχουμε οποιαδήποτε σχέση με ντραγκς, ότι ξενυχτάμε, ότι πηγαίνουμε κάθε μέρα και με διαφορετικό άντρα. Δεν είναι τυχαίο ότι από τη ζωή μου δεν έχει περάσει κάποιος για λίγο καιρό. Πάντα είχα μεγάλες σχέσεις. Πάνω από δύο χρόνια. Και ήμουν πάντα σε μια σχέση, όχι από εδώ κι από κει. Αυτό το στιλ ζωής δε μου πάει καθόλου». yupi

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου