15.4.11

Ξέσπασε η Αγγελική Νικολούλη για όσα συμβαίνουν στο ΑΛΤΕΡ

«Οι εργαζόμενοι πρέπει να πληρωθούν για να μπορέσουν να κάνουν Πάσχα. Πρέπει να υπάρξει λύση. Κατά τα άλλα φοβάμαι πως θα πάμε έτσι μέχρι το τέλος της σεζόν», δήλωσε η Αγγελική Νικολούλη σε συνέντευξή της στο περιοδικό «Down Town». Η δημοσιογράφος που ποτέ δε διστάζει να πει την άποψή της, αποκαλύπτει ότι μίλησε τους ιθύνοντες του καναλιού, καταλόγιζόντας τους ευθύνες για την όλη κατάσταση. «Μα καλά δε βλέπατε πως το καράβι πέφτει έξω; Ακόμα και στην ευθεία οι οδηγοί της Φορμουλα αν τρέχουν με ιλιγγιώδη ταχύτητα , ξέρουν πως ο δρόμος κάποια στιγμή θα τους πετάξει έξω.» ήταν τα λόγια της δυναμικής Αγγελικής Νικολούλη, που θα μείνει στο Alter μέχρι τον Ιούνιο, οπότε λήγει και το συμβόλαιό της. «Θα μείνω στο κανάλι και θα το στηρίξω μέχρι τον Ιούνιο, οπότε λήγει και το συμβόλαιό μου-όχι γιατί είμαι υποχρεωμένη, μιας κι έχει ήδη καταπατηθεί, αλλά γιατί νιώθω πως έτσι πρέπει να κάνω.»
Όσο για την ίδια; «Μοναξιά δεν νιώθω. Είμαι πάντα γεμάτη από ανθρώπους και ενδιαφέροντα και δουλειά έχω πολλή. Ο γιος μου φυσικά και μου λείπει αλλά είναι για το καλό του.»

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου