Eιρωνικά σχόλια και εναλλακτικές προτάσεις στην Ελλάδα κάνουν οι
συντάκτες του CNN travel που συμπεριέλαβαν την Ελλάδα στις επτά χώρες με
τα χειρότερα σλόγκαν για εθνικούς προορισμούς.
Αφορμή ήταν το σλόγκαν που ίσχυε μέχρι και το 2013, το περίφημο You in Greece.
Στην ανακοίνωση των αποτελεσμάτων αναφέρεται χαρακτηριστικά:
«Εχουν την Σαντορίνη και το μόνο που μπορούν να σκεφτούν είναι το «Υοu are here»;
Ναι, είσαι, ή για την ακρίβεια θα ήσουν αν σε είχε αποθαρρύνει αυτό το γραμματικά προκλητικό τουριστικό σλόγκαν!» Αναφέρονται σε όλες τις παραλλαγές της σειράς You in Greece, και καταλήγουν πως ένα ενδιαφέρον εναλλακτικό σλόγκαν «Ελλάδα: Θα μπορούσαμε πραγματικά να χρησιμοποιήσουμε τα χρήματά σας».
Επικαφαλής της Επιτροπής Επικοινωνίας και Νέων Μέσων του ΕΟΤ που είχε «τρέξει» τη διαδικτυακή προβολή της χώρας μέσω του visitgreece.gr, των κοινωνικών μέσων δικτύωσης, και του περιβόητου Υou in Greece ήταν η Αίγλη Μπαλαμάτση, υπεύθυνη social media και του πρώην πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου (όπως έχει γράψει στο παρελθόν η Καθημερινή).
Αφορμή ήταν το σλόγκαν που ίσχυε μέχρι και το 2013, το περίφημο You in Greece.
Στην ανακοίνωση των αποτελεσμάτων αναφέρεται χαρακτηριστικά:
«Εχουν την Σαντορίνη και το μόνο που μπορούν να σκεφτούν είναι το «Υοu are here»;
Ναι, είσαι, ή για την ακρίβεια θα ήσουν αν σε είχε αποθαρρύνει αυτό το γραμματικά προκλητικό τουριστικό σλόγκαν!» Αναφέρονται σε όλες τις παραλλαγές της σειράς You in Greece, και καταλήγουν πως ένα ενδιαφέρον εναλλακτικό σλόγκαν «Ελλάδα: Θα μπορούσαμε πραγματικά να χρησιμοποιήσουμε τα χρήματά σας».
Επικαφαλής της Επιτροπής Επικοινωνίας και Νέων Μέσων του ΕΟΤ που είχε «τρέξει» τη διαδικτυακή προβολή της χώρας μέσω του visitgreece.gr, των κοινωνικών μέσων δικτύωσης, και του περιβόητου Υou in Greece ήταν η Αίγλη Μπαλαμάτση, υπεύθυνη social media και του πρώην πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου (όπως έχει γράψει στο παρελθόν η Καθημερινή).