Σημαντική πτώση των πωλήσεων και συρρίκνωση της κερδοφορίας της παρουσίασε η ελληνική εταιρεία αθλητικών
ειδών Bodytalk, λόγω της μείωσης της εγχώριας κατανάλωσης. Αναστέλλονται τα επενδυτικά σχέδια σε Γαλλία, Σλοβενία και Κροατία.
Για να μετριαστούν οι απώλειες, όπως αναφέρει η εταιρεία στον ισολογισμό της έχουν ληφθεί μέτρα δραστικής περικοπής των δαπανών ενώ θα συνεχίσει να προσφέρει προϊόντα και εμπορεύματα υψηλής ποιότητας σε ανταγωνιστικές τιμές, χαμηλότερες ακόμη και κατά 20-30% έναντι του ανταγωνισμού.
Για το λόγο αυτό και προκειμένου να αφοσιωθεί στη στήριξη των εγχώριων πωλήσεων της, αναστέλλει τα επενδυτικά της σχέδια για την επέκταση των δραστηριοτήτων της στις αγορές της Γαλλίας, της Σλοβενίας και της Κροατίας.
Όσον αφορά την αγορά της Κύπρου, οι πωλήσεις κατέγραφαν άνοδο μέσα στους πρώτους μήνες του 2017 ενώ στις αγορές της Μέσης Ανατολής συνεχίζονται οι προσπάθειες για σταθεροποίηση των πωλήσεων.
Να σημειωθεί ότι η επιχείρηση έχει αντικείμενο την κατασκευή και πώληση αθλητικών, κατά βάση, ενδυμάτων, με τα σήματά της «BDTK», «Bodytalk» και «Bodytalk Kids» της, μέσω 20 καταστημάτων που διαθέτουν αποκλειστικά τα προϊόντα της και τρίτων καταστημάτων, καθώς και μέσω ηλεκτρονικού καταστήματός της.
Σύμφωνα με τον ισολογισμό της, τα έσοδα της εταιρείας το 2016, συρρικνώθηκαν σε 14,35 εκατ. ευρώ, από 16,75 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρήση, παρουσιάζοντας μείωση 14,3% λόγω πτώσης των εγχώριων λιανικών πωλήσεών της κατά 14,3% και των εγχώριων χονδρικών πωλήσεών της κατά 13%. Μείωση 25% παρουσίασαν οι πωλήσεις μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματός της, ενώ οι πωλήσεις της σε χώρες της Μέσης Ανατολής μειώθηκαν κατά 19%. Αντιθέτως, αυξήθηκαν κατά 6% οι πωλήσεις της στην Κύπρο και κατά 38% οι συνολικές πωλήσεις της στις χώρες Γαλλία, Σλοβενία και Κροατία.
Όσον αφορά τα καθαρά της κέρδη διαμορφώθηκαν σε 0,225 εκατ. ευρώ το 2016 έναντι καθαρών κερδών 1,14 εκατ. ευρώ μειωμένα κατά 80,3%.
fpress.gr
ειδών Bodytalk, λόγω της μείωσης της εγχώριας κατανάλωσης. Αναστέλλονται τα επενδυτικά σχέδια σε Γαλλία, Σλοβενία και Κροατία.
Για να μετριαστούν οι απώλειες, όπως αναφέρει η εταιρεία στον ισολογισμό της έχουν ληφθεί μέτρα δραστικής περικοπής των δαπανών ενώ θα συνεχίσει να προσφέρει προϊόντα και εμπορεύματα υψηλής ποιότητας σε ανταγωνιστικές τιμές, χαμηλότερες ακόμη και κατά 20-30% έναντι του ανταγωνισμού.
Για το λόγο αυτό και προκειμένου να αφοσιωθεί στη στήριξη των εγχώριων πωλήσεων της, αναστέλλει τα επενδυτικά της σχέδια για την επέκταση των δραστηριοτήτων της στις αγορές της Γαλλίας, της Σλοβενίας και της Κροατίας.
Όσον αφορά την αγορά της Κύπρου, οι πωλήσεις κατέγραφαν άνοδο μέσα στους πρώτους μήνες του 2017 ενώ στις αγορές της Μέσης Ανατολής συνεχίζονται οι προσπάθειες για σταθεροποίηση των πωλήσεων.
Να σημειωθεί ότι η επιχείρηση έχει αντικείμενο την κατασκευή και πώληση αθλητικών, κατά βάση, ενδυμάτων, με τα σήματά της «BDTK», «Bodytalk» και «Bodytalk Kids» της, μέσω 20 καταστημάτων που διαθέτουν αποκλειστικά τα προϊόντα της και τρίτων καταστημάτων, καθώς και μέσω ηλεκτρονικού καταστήματός της.
Σύμφωνα με τον ισολογισμό της, τα έσοδα της εταιρείας το 2016, συρρικνώθηκαν σε 14,35 εκατ. ευρώ, από 16,75 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρήση, παρουσιάζοντας μείωση 14,3% λόγω πτώσης των εγχώριων λιανικών πωλήσεών της κατά 14,3% και των εγχώριων χονδρικών πωλήσεών της κατά 13%. Μείωση 25% παρουσίασαν οι πωλήσεις μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματός της, ενώ οι πωλήσεις της σε χώρες της Μέσης Ανατολής μειώθηκαν κατά 19%. Αντιθέτως, αυξήθηκαν κατά 6% οι πωλήσεις της στην Κύπρο και κατά 38% οι συνολικές πωλήσεις της στις χώρες Γαλλία, Σλοβενία και Κροατία.
Όσον αφορά τα καθαρά της κέρδη διαμορφώθηκαν σε 0,225 εκατ. ευρώ το 2016 έναντι καθαρών κερδών 1,14 εκατ. ευρώ μειωμένα κατά 80,3%.
fpress.gr