Ιδιοκτήτες κινδυνεύουν να χάσουν τις
πινακίδες κυκλοφορίας.
Σύμφωνα με εγκύκλιο της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), ενημερώνονται οι εφορίες για το τι προβλέπει ο νόμος 4530 που ψηφίστηκε τον φετινό Μάρτιο.
Οι πινακίδες κυκλοφορίας των οχημάτων που τελούν σε κατάσταση ακινησίας για διάστημα πάνω από 18 συνεχόμενους μήνες επιβάλλεται να καταστραφούν και να ανακυκλωθούν. Η διάταξη ισχύει και αναδρομικά για τα οχήματα των οποίων οι πινακίδες ήταν ήδη κατατεθειμένες στις εφορίες κατά την ημερομηνία ισχύος του Νόμου, δηλ. στις 30 Μαρτίου 2018.
Αυτό σημαίνει πως καταλαμβάνει όσες πινακίδες είχαν κατατεθεί 18 μήνες, από τις 30 Σεπτεμβρίου 2016 και πριν.
Ισχύει όμως και για όσα οχήματα έχουν τεθεί ή θα τεθούν σε ακινησία- μετά την 30η Μαρτίου 2018. Απαραίτητη προϋπόθεση για την καταστροφή των πινακίδων κυκλοφορίας είναι η συμπλήρωση συνεχούς παραμονής τους στη Δ.Ο.Υ. για χρονικό διάστημα τουλάχιστον 18 μηνών.
enikonomia.gr
Σύμφωνα με εγκύκλιο της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), ενημερώνονται οι εφορίες για το τι προβλέπει ο νόμος 4530 που ψηφίστηκε τον φετινό Μάρτιο.
Οι πινακίδες κυκλοφορίας των οχημάτων που τελούν σε κατάσταση ακινησίας για διάστημα πάνω από 18 συνεχόμενους μήνες επιβάλλεται να καταστραφούν και να ανακυκλωθούν. Η διάταξη ισχύει και αναδρομικά για τα οχήματα των οποίων οι πινακίδες ήταν ήδη κατατεθειμένες στις εφορίες κατά την ημερομηνία ισχύος του Νόμου, δηλ. στις 30 Μαρτίου 2018.
Αυτό σημαίνει πως καταλαμβάνει όσες πινακίδες είχαν κατατεθεί 18 μήνες, από τις 30 Σεπτεμβρίου 2016 και πριν.
Ισχύει όμως και για όσα οχήματα έχουν τεθεί ή θα τεθούν σε ακινησία- μετά την 30η Μαρτίου 2018. Απαραίτητη προϋπόθεση για την καταστροφή των πινακίδων κυκλοφορίας είναι η συμπλήρωση συνεχούς παραμονής τους στη Δ.Ο.Υ. για χρονικό διάστημα τουλάχιστον 18 μηνών.
enikonomia.gr