Δείτε
σε τι επίπεδο κυμαίνονται τα έξοδα της μέσης Ελληνικής οικογένειες κατά
τη διάρκεια της Χριστουγεννιάτικης γιορτής.
Η σύγκριση με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο.
Γύρω στα 450 ευρώ ξοδεύουν κατά μέσο όρο τα Ελληνικά νοικοκυριά στις αγορές των Χριστουγέννων, ενώ ο αντίστοιχος ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι 455 ευρώ. Ειδικότερα, σύμφωνα με έρευνες όπως αυτή της Deloitte, καταγράφεται ότι ο προϋπολογισμός των Ελλήνων για τις αγορές των Χριστουγέννων κυμαίνεται στα 450 ευρώ.
Από αυτά σύμφωνα με την έρευνα τα 157 ευρώ πηγαίνουν σε φαγητό, 136 ευρώ σε δώρα, 82 ευρώ σε ταξίδια και 75 ευρώ σε διασκέδαση.
Οι Έλληνες επιλέγουν να ξοδέψουν χρήματα στις γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς κυρίως σε ρούχα και παπούτσια, ακολουθούν το φαγητό και το ποτό και η τρίτη κατηγορία, είναι τα παιδικά παιχνίδια. Αντίστοιχα ο μέσος όρος των Ευρωπαίων ξοδεύει 188 ευρώ για δώρα, 131 ευρώ για φαγητό, 77 ευρώ για ταξίδια και 49 ευρώ για διασκέδαση.Τα περισσότερα χρήματα τα Χριστούγεννα ξοδεύουν κατά σειρά οι Ισπανοί με 633 ευρώ, οι Βρετανοί με 614 ευρώ και οι Ιταλοί με 529 ευρώ, με τους Έλληνες να είμαστε στη 5η θέση της λίστας.
Αξίζει να σημειωθεί ακόμη πως μπορεί 6 στους 10 Έλληνες καταναλωτές να φοβούνται μην υπερβούν το διαθέσιμο οικογενειακό προϋπολογισμό και οι 4 στους 10 αισθάνονται άγχος και πίεση να καλύψουν τα χριστουγεννιάτικα ψώνια, εντούτοις, η πλειοψηφία των Ελλήνων εστιάζει στην εύρεση έξυπνων δώρων για τις οικογενειακές και κοινωνικές τους υποχρεώσεις, με τη συνολική δαπάνη να φθάνει ακόμα και τα 240 ευρώ, έναντι του ευρωπαϊκού μέσου όρου των 340 ευρώ.Θετικό φαίνεται το γεγονός πως τα τελευταία χρόνια, το κόστος του χριστουγεννιάτικου τραπεζιού παραμένει σταθερό στα 82 ευρώ, με βάση τη μέση τιμή σε 22 κατηγορίες τροφίμων και μετά από τιμοληψίες στα μεγάλα και μικρά Σούπερ Μάρκετ.
Σύμφωνα με τις αξιολογήσεις της αγοράς για την περίοδο των Χριστουγέννων, δείχνει ότι πολλές επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου πραγματοποιούν εντός του Δεκεμβρίου ακόμα και έως το 20% του ετήσιου τζίρου. Τέλος από την έρευνα προκύπτει πως παρά τα όσα έχει υποστεί σε οικονομικό επίπεδο ο ελληνικός λαός τα τελευταία 10 χρόνια, οι γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς πάντα δημιουργούν προσδοκίες και αλλάζουν τη ψυχολογία προς το καλύτερο.
Η σύγκριση με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο.
Γύρω στα 450 ευρώ ξοδεύουν κατά μέσο όρο τα Ελληνικά νοικοκυριά στις αγορές των Χριστουγέννων, ενώ ο αντίστοιχος ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι 455 ευρώ. Ειδικότερα, σύμφωνα με έρευνες όπως αυτή της Deloitte, καταγράφεται ότι ο προϋπολογισμός των Ελλήνων για τις αγορές των Χριστουγέννων κυμαίνεται στα 450 ευρώ.
Από αυτά σύμφωνα με την έρευνα τα 157 ευρώ πηγαίνουν σε φαγητό, 136 ευρώ σε δώρα, 82 ευρώ σε ταξίδια και 75 ευρώ σε διασκέδαση.
Οι Έλληνες επιλέγουν να ξοδέψουν χρήματα στις γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς κυρίως σε ρούχα και παπούτσια, ακολουθούν το φαγητό και το ποτό και η τρίτη κατηγορία, είναι τα παιδικά παιχνίδια. Αντίστοιχα ο μέσος όρος των Ευρωπαίων ξοδεύει 188 ευρώ για δώρα, 131 ευρώ για φαγητό, 77 ευρώ για ταξίδια και 49 ευρώ για διασκέδαση.Τα περισσότερα χρήματα τα Χριστούγεννα ξοδεύουν κατά σειρά οι Ισπανοί με 633 ευρώ, οι Βρετανοί με 614 ευρώ και οι Ιταλοί με 529 ευρώ, με τους Έλληνες να είμαστε στη 5η θέση της λίστας.
Αξίζει να σημειωθεί ακόμη πως μπορεί 6 στους 10 Έλληνες καταναλωτές να φοβούνται μην υπερβούν το διαθέσιμο οικογενειακό προϋπολογισμό και οι 4 στους 10 αισθάνονται άγχος και πίεση να καλύψουν τα χριστουγεννιάτικα ψώνια, εντούτοις, η πλειοψηφία των Ελλήνων εστιάζει στην εύρεση έξυπνων δώρων για τις οικογενειακές και κοινωνικές τους υποχρεώσεις, με τη συνολική δαπάνη να φθάνει ακόμα και τα 240 ευρώ, έναντι του ευρωπαϊκού μέσου όρου των 340 ευρώ.Θετικό φαίνεται το γεγονός πως τα τελευταία χρόνια, το κόστος του χριστουγεννιάτικου τραπεζιού παραμένει σταθερό στα 82 ευρώ, με βάση τη μέση τιμή σε 22 κατηγορίες τροφίμων και μετά από τιμοληψίες στα μεγάλα και μικρά Σούπερ Μάρκετ.
Σύμφωνα με τις αξιολογήσεις της αγοράς για την περίοδο των Χριστουγέννων, δείχνει ότι πολλές επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου πραγματοποιούν εντός του Δεκεμβρίου ακόμα και έως το 20% του ετήσιου τζίρου. Τέλος από την έρευνα προκύπτει πως παρά τα όσα έχει υποστεί σε οικονομικό επίπεδο ο ελληνικός λαός τα τελευταία 10 χρόνια, οι γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς πάντα δημιουργούν προσδοκίες και αλλάζουν τη ψυχολογία προς το καλύτερο.