3.1.20

ΦΩΤΟ - Θεσσαλονίκη: Τραγουδίστρια κατήγγειλε ξυλοδαρμό μέσα στο κέντρο που τραγουδάει

Ένα απίστευτο περιστατικό καταγγέλει τραγουδίστρια από την Θεσσαλονίκη. Πρόκειται για την Πωλίνα Απέργη η οποία σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εφημερίδας Espresso, ένας άγνωστος όπως ισχυρίζεται σε εκείνη άνδρας τη χτύπησε με μανία, προκαλώντας της, σημάδια στο πρόσωπο και στα χέρια.

Η Πωλίνα Απέργη περιέγραψε στην εφημερίδα τι ακριβώς συνέβη: «Μου επιτέθηκε από πίσω ένας άγνωστος και άρχισε να με χτυπάει με μανία»!
Τραγουδούσα στο νυχτερινό κέντρο όπου εμφανιζόμουν και τελειώνοντας το πρόγραμμά μου κατέβηκα από το stage, προκειμένου να πάω να πάρω ένα ποτό. Στην μπάρα όμως ένας πελάτης, άγνωστος σε μένα μου επιτέθηκε πισώπλατα με μανία. Άρχισε να με χτυπάει και να με κλωτσάει. Γυρίζοντας προς το μέρος του, μου έριξε δυο μπουνιές στο πρόσωπο και μου άνοιξε τη μύτη!
Η Πωλίνα μάλιστα έκανε παράπονα για την εργοδοσία του νυχτερινού κέντρου όπου εργαζόταν, λέγοντας πως δεν την προστάτεψαν αλλά και πως όταν ζήτησε τα στοιχεία του πελάτη που της επιτέθηκαν, δεν της τα έδωσαν!
Η φωτογραφία που δημοσίευσε η εφημερίδα και δείχνει την τραγουδίστρια με τα σημάδια στο πρόσωπό της, μετά τον ξυλοδαρμό.

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου