6.12.14

ΚΑΛΑΜΑΤΑ : ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΚΑΛΕΣΜΑ ΓΙΑ ΤΟ 2ο ΛΥΚΕΙΟ

Μετά την ανάληψη των καθηκόντων μου στη θέση του Διευθυντή του 2ου Γενικού Λυκείου Καλαμάτας έχω δεχθεί τηλεφωνήματα από αποφοίτους του 2ου Γενικού Λυκείου Καλαμάτας ή 2ου Γυμνασίου (εξαταξίου) Αρρένων Καλαμάτας προκειμένου να αναλάβω πρωτοβουλία ίδρυσης «Συλλόγου Αποφοίτων» του 2ου Γενικού Λυκείου ή 2ου Γυμνασίου (εξαταξίου) Αρρένων.
Ανταποκρινόμενος σε αυτήν την επιθυμία-πρόταση έχω αναλάβει πρωτοβουλία είτε στέλνοντας επιστολές είτε  επικοινωνώντας με πολλούς αποφοίτους και έχω μαζέψει αρκετές υπογραφές μέχρι σήμερα.
Δεν σας κρύβω ότι σε αυτό συνετέλεσε και το ότι και εγώ τυγχάνει να είμαι απόφοιτος του 2ου Γυμνασίου την σχολική χρονιά 1975-76.
Σίγουρα οι απόφοιτοι θα είναι πάρα …πολλοί, πολλές εκατοντάδες ή και χιλιάδες. Με την παρούσα ανακοίνωση - κάλεσμα απευθύνομαι σε όλες και όλους τους απόφοιτους  προκειμένου να οδηγήσουμε την ίδρυση του Συλλόγου στο Πρωτοδικείο.
Μετά από αυτό η προσωρινή διοικούσα επιτροπή που θα έχει ορισθεί θα προχωρήσει στην ανάδειξη του επίσημου Διοικητικού Συμβουλίου μετά από ένα πλατύ κάλεσμα αποφοίτων και μια εκδήλωση που θα πραγματοποιήσει.
Τηλ. Επικοινωνίας: 27210-29733 (8.00 π.μ.- 14.00μ.μ.)  & 6977020327
Καλαμάτα 6-12-2014

Ο Διευθυντής του 2ου Λυκείου

Θόδωρος Σταυριανόπουλος

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου