7.9.15

BINTEO - Η Λαμπίρη αποκάλυψε όλη την αλήθεια για Πάνια- Καρβέλα

Τις τελευταίες ημέρες είχε σκάσει η βόμβα ότι η Αννίτα Πάνια κι ο Νίκος Καρβέλας είχαν χωρίσει και μάλιστα, δε μένουν καν πλέον στο ίδιο σπίτι, μία φήμη που μας ξάφνιασε καθώς το ζευγάρι δεν είχε δείξει ποτέ να αντιμετωπίζει προβλήματα.
Σήμερα μέσα από την εκπομπή της «Με το Καλημέρα» η Χριστίνα Λαμπίρη έβαλε τα πράγματα στη θέση τους, μεταφέροντας τις της είπε η Αννίτα σε συνάντησή τους.
«Συναντηθήκαμε σε ένα επαγγελματικό ραντεβού, την ρώτησα φυσικά, εννοείται, αγενέσταστη εγώ φυσικά, φίλοι φίλοι αλλά να κάνουμε και τη δουλίτσα μας. Μου λέει «έχω γελάσει τόσο πολύ». Έχω γελάσει γιατί τώρα το σενάριο θέλει να έχει βρει και σπίτι ο Καρβέλας, να έχει φύγει, να έχει μετακομίσει κανονικά, να έχει πάρει πράγματα». Δεν ισχύει τίποτα είναι καλύτερα από ποτέ, πολύ αγαπημένο ζευγάρι. Δε μου αρέσει να μιλάω έτσι για αυτούς τους ανθρώπους γιατί δεν τους ταιριάζει, δεν έχουν αυτό το γλυκανάλατο, το ρομαντικό και το ροζάκι. Πρώτα παντρεύτηκαν τα μυαλά μας κι όλο το άλλο είναι σόου», είπε η Πάνια στη Λαμπίρη.

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου