29.3.18

Στην αντεπίθεση πέρασε η Αλειφέρη

Όχι μόνο αρνείται να παραιτηθεί η Ελένη Αλειφέρη όπως της ζητά ο Περιφερειάρχης Πέτρος Τατούλης αλλά με ανακοίνωσή της περνά στην αντεπίθεση, δηλώνοντας ότι «με τέτοια «ανήθικα» φαινόμενα που συμβαίνουν μέσα στη διοίκηση της Περιφέρειας μας, δεν υπάρχει κανένα περιθώριο για «διαχείριση εγκλήματος» και για «άλλους πολιτικούς χειρισμούς» πλην της καταγγελίας και της αποκάλυψης προκειμένου να παταχθούν και σε αυτό έπρεπε να είναι όλοι απόλυτοι».
 Ξεκαθαρίζει ότι έχει ρητή εντολή από το μεσσηνιακό λαό γι΄ αυτό και δεν παραιτείται. 
Ξεκαθαρίζει ακόμη ότι «την εντολή να υπηρετήσω τον θεσμό του Αντιπεριφερειάρχη Μεσσηνίας μου την έδωσαν απευθείας οι πολίτες της Μεσσηνίας και την ίδια πιο μαζική και καθαρή εντολή να μην παραιτηθώ μου δίνουν και τώρα, θεωρώντας ανήκουστο το να μου ζητείται η παραίτηση επειδή αποκάλυψα ότι διαπραττόταν ένα τόσο σοβαρό εις βάρος μου έγκλημα εντός του χώρου που ασκώ το λειτούργημά μου απαιτώντας ταυτόχρονα την συνδρομή μου για την αποκάλυψη των ενόχων. 

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου