Έρευνα σε χρήστες από πέντε ευρωπαϊκές χώρες πραγματοποιεί από σήμερα το κοινωνικό δίκτυο
Το Facebook ζητά από
σήμερα τους χρήστες του σε πέντε ευρωπαϊκές χώρες να συμμετάσχουν σε μία
έρευνα, δηλώνοντας ποιες πηγές ενημέρωσης εμπιστεύονται, ώστε να
αποφασίσει αν θα επεκτείνει και στην Ευρώπη τις αλλαγές που εφήρμοσε στο
newsfeed των Αμερικανών χρηστών στις αρχές του έτους, με στόχο να φιλτράρει την παραπληροφόρηση.
Τον περασμένο Ιανουάριο ο ιδρυτής του Facebook, Μαρκ Ζάκερμπεργκ, είχε δηλώσει ότι υπάρχει πολλή «υπερβολή, παραπληροφόρηση και πόλωση» στον κόσμο, και τα social media επιδεινώνουν το πρόβλημα, προσθέτοντας: «Τα κοινωνικά δίκτυα επιτρέπουν στους ανθρώπους να διαδίδουν πληροφορίες ταχύτερα από ποτέ, και αν δεν αντιμετωπίσουμε συγκεκριμένα αυτά τα προβλήματα, τότε θα καταλήξουμε να τα ενισχύουμε».
Όπως ανακοίνωσε το Facebook, από σήμερα θα αρχίσει να ζητά από χρήστες του σε Βρετανία, Γερμανία, Γαλλία, Ισπανία και Ιταλία να απαντήσουν σε μία έρευνα, ρωτώντας τους μεταξύ άλλων αν γνωρίζουν συγκεκριμένες πηγές πληροφόρησης, όπως το BBC ή η εφημερίδα Guardian, και αν τις εμπιστεύονται.
Εκπρόσωπος του Facebook δήλωσε, σύμφωνα με το Reuters, ότι τα αποτελέσματα της έρευνας δεν θα επηρεάσουν στην τρέχουσα φάση τη σύνθεση του newsfeed που βλέπουν οι χρήστες στις χώρες αυτές, και ότι θα προβεί σε ανακοινώσεις προτού αποφασίσει να υλοποιήσει τυχόν αλλαγές.
Τον περασμένο Ιανουάριο ο ιδρυτής του Facebook, Μαρκ Ζάκερμπεργκ, είχε δηλώσει ότι υπάρχει πολλή «υπερβολή, παραπληροφόρηση και πόλωση» στον κόσμο, και τα social media επιδεινώνουν το πρόβλημα, προσθέτοντας: «Τα κοινωνικά δίκτυα επιτρέπουν στους ανθρώπους να διαδίδουν πληροφορίες ταχύτερα από ποτέ, και αν δεν αντιμετωπίσουμε συγκεκριμένα αυτά τα προβλήματα, τότε θα καταλήξουμε να τα ενισχύουμε».
Όπως ανακοίνωσε το Facebook, από σήμερα θα αρχίσει να ζητά από χρήστες του σε Βρετανία, Γερμανία, Γαλλία, Ισπανία και Ιταλία να απαντήσουν σε μία έρευνα, ρωτώντας τους μεταξύ άλλων αν γνωρίζουν συγκεκριμένες πηγές πληροφόρησης, όπως το BBC ή η εφημερίδα Guardian, και αν τις εμπιστεύονται.
Εκπρόσωπος του Facebook δήλωσε, σύμφωνα με το Reuters, ότι τα αποτελέσματα της έρευνας δεν θα επηρεάσουν στην τρέχουσα φάση τη σύνθεση του newsfeed που βλέπουν οι χρήστες στις χώρες αυτές, και ότι θα προβεί σε ανακοινώσεις προτού αποφασίσει να υλοποιήσει τυχόν αλλαγές.