10.5.18

ΠΡΩΤΙΑ ΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΣΤΙΣ ΓΑΛΑΖΙΕΣ ΣΗΜΑΙΕΣ - ΟΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ

ΠΡΩΤΙΑ καταλαμβάνει στην Πελοπόννησο η Μεσσηνία όχι μόνο στο τουριστικό πεδίο αλλά κυρίως στην διαρκή διεκδίκηση για τον θεσμό της Γαλάζιας Σημαίας που σηματοδοτεί νέα εποχή στην περιοχή, καθώς συνοδεύεται από μετρήσεις των θαλάσσιων υδάτων. Φέτος στην βράβευση ακτών και μαρινών, όπως ανακοινώθηκε από την Ελληνική Εταιρεία Προστασίας της Φύσης, Εθνικό Χειριστή του Διεθνούς Προγράμματος «Γαλάζια Σημαία», η Μεσσηνία κατέχει 6 Γαλάζιες σημαίες τελικά.
Σύμφωνα με τον επίσημο ιστότοπο του φορέρα Ελλάδα κατέχει τη 2η θέση παγκοσμίως, με 519 βραβευμένες ακτές, οι οποίες είναι ισάριθμες με πέρσι ενώ μεγάλο ενδιαφέρει παρουσιάζει το γεγονός ότι βραβεύονται μαρίνες και ασφαλή λιμάνια ενώ η επίσημη ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του Προγράμματος «Γαλάζια Σημαία» πραγματοποιήθηκε στο Παράλιο Άστρος, παρουσία πολλών εκπροσώπων της πολιτείας και κλαδικών φορέων του Τουρισμό.
ΠΡΩΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑ
Σε ό,τι αφορά τη Μεσσηνία, απονεμήθηκαν συνολικά έξι γαλάζιες σημαίες, στις γνωστές παραλίες που φέτος αναμένεται να κατακλυστούν από κόσμο. Μάλιστα ο Δήμος Καλαμάτας έχει δώσει προτεραιότητα στην αναβάθμιση των ανέσεων που προσφέρουν οι ακτές μας οι οποίες είναι οι: 
Ανατολική Καλαμάτα 1-Ανάσταση
Ανατολική Καλαμάτα 2-Τέρμα Ναυαρίνου
Βέργα-Αλμυρός
Μικρή Μαντίνεια
Δήμος Μεσσήνης
Μπούκα
ΕΚΤΟΣ Ο ΔΗΜΟΣ ΑΛΛΑ ΟΧΙ Η ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΝΑΒΑΡΙΝΟ..
Απουσιάζουν δυστυχώς άλλη μια χρονιά οι καθιερωμένες από την εποχή του Καποδιστριακού Δήμου Σημαίες για τη περιοχή της Τριφυλίας η οποία πασχίζει να μπει στον τουριστικό χάρτη της Μεσσηνίας διεκδικώντας μερίδιο από την ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού. Αν όντως φαντάζει έλλειμμα να διεξάγονται ημερίδες για ιατρικό τουρισμού με μηδαμινές σχεδόν υποδομές στην περιοχή, αποκτά μεγάλη σημασία η προβολή έστω του θεσμού. Έτσι φέτος στο Δήμο Τριφυλίας Γαλάζια σημαία πήρε μόνο η ιδιωτική επένδυση στο Dunes Beach-Costa Navarino.
Μάλιστα φέτος όπως έχουμε αποκαλύψει σε ρεπορτάζ μας υποχρεωτικά με προεδρικό διάταγμα οι Δήμοι είναι υποχρεωμένοι να έχουν σε οργανωμένες παραλίες 4 μήνες ναυαγοσώστες και όχι για 2 μήνες όπως ίσχυε μέχρι σήμερα... ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΠΟΖΙΚΑΣ

 ΣΤΑ ΦΙΛΙΑΤΡΑ ΟΜΟΡΦΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Την Κυριακή 6-5-2018 και για μια ακόμα χρονιά, το 3ο Δημοτικό Σχολείο Φιλιατρών συμμετείχε στην πανελλήνια ημέρα εθελοντισμού LETS DO IT GREECE και με την βοήθεια της Κοινωφελούς Επιχείρησης του Δήμου, γονείς και μαθητές φύτεψαν λουλούδια και πορτοκαλιές στο προαύλιο του σχολείου. Το σχολικό συγκρότημα μάλιστα έχει εξωραιστεί με
την συμμετοχή δασκάλων, γονιών και μαθητών διαθέτοντας μάλιστα χώρους κηπευτικής και ασχολίες με την πρωτογενή παραγωγή. 
Παράλληλα με την παρουσία της ζωγράφου Izabelle Bachman ζωγράφισαν ένα ακόμα όμορφο γκράφιτι σε κάποιο τοίχο του σχολείου, ομορφαίνοντας ακόμα περισσότερο τον χώρο που παίζουν και δραστηριοποιούνται οι μικροί μαθητές, αξίζοντας συγχαρητήρια για τις δράσεις οι οποίες γίνονται καθόλη την διάρκεια του έτους...
 
 ΖΕΣΤΟ.....ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΝΕΡΟ-ΤΣΑΚΩΝΑ
ΖΕΣΤΟ παραμένει το θέμα της διεξόδου στον οδικό τομέα της Μεσσηνίας όπως έχουμε αναφέρει σε δεκάδες ρεπορτάζ μας και θα παραμείνει μέχρι την διεξαγωγή εκλογών, καθώς σύμφωνα με την ιστοσελίδα ypodomes.com τίθεται σε συζήτηση και το νέο θέμα της μείωσης της τιμής των διοδίων με παράλληλη αύξηση του χρόνου των συμβάσεων παραχώρησης και παράλληλη αύξηση του φυσικού αντικειμένου. Αυτό ουσιαστικά επισήμανε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, σε σύσκεψη στην Άρτα με την Επιτροπή Μεταφορών και Τουρισμού του Ευρωκοινοβουλίου. Δεσμεύσεις έχει δώσει σε συνέντευξή του στην εφημερίδα μας και ο αναπληρωτής υπουργός Εθνικής οικονομίας.
Αναλυτικά ο υπουργός μιλώντας σε σύσκεψη εστιάζοντας στην ολοκλήρωση του πρώτου δικτύου αυτοκινητόδρομου αλλά και την νέα γενιά οδικών και σιδηροδρομικών έργων, μίλησε για τις επόμενες προτεραιότητες του Υπουργείου και σε μία από αυτές ζήτησε την στήριξη του Ευρωκοινοβουλίου προκειμένου να μειωθεί η τιμή των διοδίων με αντάλλαγμα τη χρονική επιμήκυνση του χρόνου παραχώρησης και την παράλληλη δρομολόγηση επεκτάσεων των δρόμων αυτών.
Αυτό ουσιαστικά μπορεί από τη μία να ανοίξει νέες δυνατότητες υλοποίησης μεγάλων οδικών έργων. Το πρώτο έργο που θα μπορούσε να γίνει είναι η επέκταση της Ιόνιας Οδου από τα Ιωάννινα μέχρι την Κακαβιά ή ακόμα και κάθετοι άξονες της (προς Αγρίνιο και Πρέβεζα), βάζοντας στο τραπέζι την άμεση ολοκλήρωση της συμφωνίας ώστε να κλείσει το “δαχτυλίδι” της Πελοποννήσου στο τμήμα Πύργος-Καλό Νερό-Τσακώνα. Βέβαια το πρώτο ερώτημα που γεννάται σε αυτό είναι πως θα επιτευχθεί η συναίνεση των παραχωρησιούχων, των χρηματοδοτών (ΕΤΕπ και εμπορικές τράπεζες) και εύρεση της επιπρόσθετης χρηματοδότησης. Όπως αναφέρει παράγοντας της κατασκευαστικής αγοράς για να μπορέσει να γίνει κάτι τέτοιο θα πρέπει να εξευρεθεί το χρηματοοικονοικό μοντέλο που πρώτον θα διατηρήσει το έργο  και δεύτερο θα επιτρέψει την απαραίτητη τροποποίηση της σύμβασης παραχώρησης. Επιμέλεια ΙΩΑΝ. ΜΠ.

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου