2.5.19

Η συγκινητική ιστορία με το παιδάκι από τον πόλεμο στο Ιράκ και τη σφαίρα στον εγκέφαλο

Μια συγκινητική ιστορία από τον πόλεμο στο Ιράκ άγνωστη για τους περισσότερους, δίνει στη δημοσιότητα ο γνωστός Νευροχειρουργός Δημήτρης Ρολόγης.

Το έτος 2003,όταν ο πόλεμος στο Ιράκ ήταν στο «φόρτε» του, ήλθε σε επαφή μαζί μου η γνωστή φιλανθρωπική Οργάνωση «Γιατροί Χωρίς Σύνορα» και μου ανέφερε ότι σε ένα ατυχές περιστατικό στη Βαγδάτη ένα παιδακι είχε πυροβοληθεί στο κεφάλι και ήταν σε κρίσιμη κατάσταση!

Οι χειρουργικές δυνατότητες για να σωθεί το παιδί ήταν τότε στο Ιράκ πολύ περιορισμένες,έως και ανύπαρκτες!

Έτσι,θα έπρεπε επειγόντως το παιδί να μεταφερθεί σε εξειδικευμένο για δύσκολες επεμβάσεις στον εγκέφαλο Νευροχειρουργικό Κέντρο εκτός Ιράκ, στην Ευρώπη ή στην Αμερική!

Η Οργάνωση «Γιατροί Χωρίς Σύνορα» είχε πληροφορηθεί για τα πολύ καλά χειρουργικά αποτελέσματα της Ομάδας μου σε δύσκολες επεμβάσεις εγκεφάλου και με παρακάλεσαν να αναλάβω το περιστατικό!

Με μεγάλη μου χαρά απάντησα θετικά και ταυτόχρονα πρότεινα στους συναδέλφους μου και στη διοίκηση του νοσοκομείου να διενεργηθεί όλη η νοσηλεία του παιδιού αφιλοκερδώς,δηλαδή να μη πληρωθούν αμοιβές προς εμένα και την Ομάδα μου (Νευροχειρουργοί και Αναισθησιολόγοι),αλλά ούτε και αμοιβές προς το νοσοκομείο, παρ’όλον ότι είναι ιδιωτικό νοσοκομείο!

Αυτό έγινε αποδεκτό απο όλους,γιατρούς και διοίκηση νοσοκομείου!

Πράγματι,το παιδάκι μεταφέθηκε αεροπορικώς στο νοσοκομείο μας,χειρουργήθηκε με επιτυχία, αφαιρέθηκε η σφαίρα απο τα βάθη του εγκεφάλου,που είχε σφηνωθεί, και έγινε και πλαστική αποκατάσταση των οστικών βλαβών του τραυματισμένου κρανίου!

Το παιδάκι σώθηκε και μάλιστα επανήλθε σταδιακά σε άριστη εγκεφαλική
λειτουργικότητα, αλλά και με άριστη αισθητική εξωτερική εικόνα,όπως διαπιστώνεται από τη σχετική φωτογραφία που ελήφθη την ημέρα της αναχώρησής του για την πατρίδα του!

Το περιστατικό αυτό έχει μείνει στη μνήμη όλων,όσων συμμετείχαμε στο δύσκολο αυτό εγχείρημα σαν μία πολύ ωραία και συγκινητική ανάμνηση! Μία όμορφη εμπειρία για όλη μας τη ζωή!

*Ο Δημήτρης Ρολόγης είναι Αν. Καθηγητής Νευροχειρουργικής και υποψήφιος ευρωβουλευτής ΚΙΝ.ΑΛ.

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου