Μία αρχαία προφητεία συνδέει το τέλος του κόσμου με τον Πάπα Φραγκίσκο,
καθώς το τοποθετεί χρονικά μετά τη λήξη της θητείας του Ποντίφικα.
Σε δημοσίευμα της Express αναφέρεται ότι ο Άγιος Μαλαχίας προέβλεψε πριν από περίπου 900 χρόνια ότι θα υπάρξει ακόμα ένας πάπας μετά τον Βενέδικτο ΙΣΤ΄ και ύστερα θα έρθει το τέλος του κόσμου.
Ο Άγιος Μαλαχίας ήταν Αρχιεπίσκοπος του Άρμαγκ στην Ιρλανδία, στον οποίο αποδόθηκαν αρκετά θαύματα τον 12ο αιώνα. Το 1139, ο Μαλαχίας πήγε στη Ρώμη από την Ιρλανδία, όπου είδε ένα περίεργο όραμα για το μέλλον, το οποίο περιελάμβανε τα ονόματα 112 μελλοντικών Παπών. Οι προβλέψεις του έχουν ληφθεί σοβαρά υπόψη από πολλούς χριστιανούς και σύμφωνα με αναφορές «το 1958, πριν το Κονκλάβιο εκλέξει τον Πάπα Ιωάννη ΚΓ', ο Καρδινάλιος Σπέλμαν της Νέας Υόρκης πήρε μια βάρκα, τη γέμισε με πρόβατα και διέσχιζε τον ποταμό Τίβερη».
Αυτό το έκανε για να επιβεβαιώσει το μότο που, σύμφωνα με την προφητεία, αποδιδόταν στον επόμενο Πάπα ο οποίος θα ήταν «πάστορας και ναυτικός» (pastor et nautor).
Η προφητεία του για τον 111ο Πάπα Βενέδικτο έλεγε: «Η δόξα της Ελιάς» (Gloria Olivae). Το Τάγμα του Αγίου Βενέδικτου είναι επίσης γνωστό ως Olivetans, που σύμφωνα με πολλούς σημαίνει ότι οι προφητείες του Μαλαχία αποδεικνύονται σωστές.
Ωστόσο η πρόβλεψή του για τον 112ο σημερινό πάπα Φραγκίσκο είναι μάλλον μακάβρια.
Η προφητεία λέει: «Στον τελικό διωγμό της Ιεράς Ρωμαϊκής Εκκλησίας θα κυριαρχεί ο Πέτρος ο Ρωμαίος, ο οποίος θα περάσει με το ποίμνιό του από πολλές δοκιμασίες. Μετά τη “βασιλεία”του θα καταστραφεί η επτάλοφη πόλη (Κωνσταντινούπολη) και θα έρθει η τελική Κρίση. Τέλος».
Ο πατέρας του Πάπα Φραγκίσκου ήταν ο Πιέτρο ή Πέτρος και ήταν Ιταλός αν και η οικογένειά μετακόμισε στην Αργεντινή.
Η προφητεία για τους Πάπες πρωτοεκδόθηκε από έναν Βενεδικτίνο μοναχό, τον Arnold Wion, το 1595, ο οποίος την απέδωσε στον Μαλαχία.
Δεδομένης της πολύ ακριβούς περιγραφής για τους προκαθήμενους της Καθολικής Εκκλησίας μέχρι περίπου το 1590 και την ασάφεια που παρατηρείται για τους επόμενους, οι ιστορικοί γενικών συμπεραίνουν ότι η προφητεία επινοήθηκε λίγο πριν την έκδοση και αμφισβητούν τη γνησιότητα και την ισχύ της.
Σε δημοσίευμα της Express αναφέρεται ότι ο Άγιος Μαλαχίας προέβλεψε πριν από περίπου 900 χρόνια ότι θα υπάρξει ακόμα ένας πάπας μετά τον Βενέδικτο ΙΣΤ΄ και ύστερα θα έρθει το τέλος του κόσμου.
Ο Άγιος Μαλαχίας ήταν Αρχιεπίσκοπος του Άρμαγκ στην Ιρλανδία, στον οποίο αποδόθηκαν αρκετά θαύματα τον 12ο αιώνα. Το 1139, ο Μαλαχίας πήγε στη Ρώμη από την Ιρλανδία, όπου είδε ένα περίεργο όραμα για το μέλλον, το οποίο περιελάμβανε τα ονόματα 112 μελλοντικών Παπών. Οι προβλέψεις του έχουν ληφθεί σοβαρά υπόψη από πολλούς χριστιανούς και σύμφωνα με αναφορές «το 1958, πριν το Κονκλάβιο εκλέξει τον Πάπα Ιωάννη ΚΓ', ο Καρδινάλιος Σπέλμαν της Νέας Υόρκης πήρε μια βάρκα, τη γέμισε με πρόβατα και διέσχιζε τον ποταμό Τίβερη».
Αυτό το έκανε για να επιβεβαιώσει το μότο που, σύμφωνα με την προφητεία, αποδιδόταν στον επόμενο Πάπα ο οποίος θα ήταν «πάστορας και ναυτικός» (pastor et nautor).
Η προφητεία του για τον 111ο Πάπα Βενέδικτο έλεγε: «Η δόξα της Ελιάς» (Gloria Olivae). Το Τάγμα του Αγίου Βενέδικτου είναι επίσης γνωστό ως Olivetans, που σύμφωνα με πολλούς σημαίνει ότι οι προφητείες του Μαλαχία αποδεικνύονται σωστές.
Ωστόσο η πρόβλεψή του για τον 112ο σημερινό πάπα Φραγκίσκο είναι μάλλον μακάβρια.
Η προφητεία λέει: «Στον τελικό διωγμό της Ιεράς Ρωμαϊκής Εκκλησίας θα κυριαρχεί ο Πέτρος ο Ρωμαίος, ο οποίος θα περάσει με το ποίμνιό του από πολλές δοκιμασίες. Μετά τη “βασιλεία”του θα καταστραφεί η επτάλοφη πόλη (Κωνσταντινούπολη) και θα έρθει η τελική Κρίση. Τέλος».
Ο πατέρας του Πάπα Φραγκίσκου ήταν ο Πιέτρο ή Πέτρος και ήταν Ιταλός αν και η οικογένειά μετακόμισε στην Αργεντινή.
Η προφητεία για τους Πάπες πρωτοεκδόθηκε από έναν Βενεδικτίνο μοναχό, τον Arnold Wion, το 1595, ο οποίος την απέδωσε στον Μαλαχία.
Δεδομένης της πολύ ακριβούς περιγραφής για τους προκαθήμενους της Καθολικής Εκκλησίας μέχρι περίπου το 1590 και την ασάφεια που παρατηρείται για τους επόμενους, οι ιστορικοί γενικών συμπεραίνουν ότι η προφητεία επινοήθηκε λίγο πριν την έκδοση και αμφισβητούν τη γνησιότητα και την ισχύ της.