6.3.20

Η Μιμή ψάχνει. Ενδιαφέρεται κανείς;

Η Μιμή Ντενίση, μίλησε μεταξύ άλλων για τις κόκκινες γραμμές, την πιθανότητα να ασχοληθεί με την πολιτική στο μέλλον, αλλά και το αν της λείπει ένας σύντροφος από τη...
ζωή της.
Ερωτηθείσα, μάλιστα, αν τη φλερτάρουν οι άντρες, ηθοποιός απάντησε ότι αυτό είναι κάτι που σπάνια συμβαίνει στην Ελλάδα σε αντίθεση με το εξωτερικό όπου οι άνδρες την πλησιάζουν πολύ πιο εύκολα.
«Όχι, Στην Ελλάδα δεν με φλερτάρουν οι άντρες, στο εξωτερικό πολύ. Νομίζω ότι κάποιοι άντρες σοβαροί, που θα ταίριαζαν σε μένα, φοβούνται πολύ την μεγάλη διασημότητα.
Είμαι πάρα πολύ γνωστή πια, το καταλαβαίνω ότι μπορεί κάποιος από μακριά να έχει μια τελείως άλλη εικόνα, να νομίζει ότι εγώ είμαι ντίβα, βεντέτα. Μια εικόνα, που δεν έχει καμία σχέση με τον πραγματικό μου χαρακτήρα», προσθέτοντας:
«Μου λείπει κι ένας σύντροφος που να στηρίζομαι. Αν βρεθεί, βρέθηκε αλλά δεν θα παρακαλέσουμε κιόλας».

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου