Σε προσφορές καταφεύγουν για άλλη μια φορά οι ιδιοκτήτες εμπορικών συνοικιακών καταστημάτων και τα μεγάλα εμπορικά κέντρα, για να προσελκύσουν και να τονώσουν τη ζήτηση που έχει κάνει «βουτιά».
Ειδικά αυτή την περίοδο που θεωρείται κενή, διότι μεσολαβεί ανάμεσα στις χειμερινές εκπτώσεις και το Πάσχα, τα καταστήματα έχουν αυξήσει τις ανοιξιάτικες προσφορές τους κάνοντας εκπτώσεις ως και 70%, ενώ με την αγορά ενός προϊόντος χαρίζουν άλλο ένα ίσης αξίας, ώστε να αυξήσουν τον τζίρο τους.Όπως τονίζεται οι προσφορές μπορεί να ακούγονται δελεαστικές, αλλά οφείλονται στο γεγονός ότι οι η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων έχει περιορίσει τα χρήματα που δαπανά για την αγορά νέων ρούχων (81%) και τη διασκέδαση εκτός σπιτιού (80%), ενώ ένα πολύ υψηλό ποσοστό (64%) έχει στραφεί σε φθηνότερα προϊόντα, ώστε να καταφέρει να αντεπεξέλθει στα προβλήματα που προκαλεί η περιορισμένη αγοραστική του δύναμη.