4.11.15

Γνωστή Ελληνίδα ηθοποιός: «Απάτησα τον σύντροφό μου γιατί με... θεωρούσε δεδομένη»

Τελευταία έχουμε συνηθίσει να ακούμε Έλληνες επώνυμους να μας αποκαλύπτουν ένοχα μυστικά από την κρεβατοκάμαρά τους οπότε τίποτα πλέον δε μας εκπλήσσει.
Η ηθοποιός Μαρία Δρακοπούλου, την οποία γνωρίσαμε από τις σαπουνόπερες "Λάμψη" και "Καλημέρα Ζωή" ήταν καλεσμένη σήμερα στη Ζήνα Κουτσελίνη κι αποκάλυψε πως αν και δεν το συνηθίζει, έχει υπάρξει άπιστη σε σχέση της επειδή ο σύντροφός της την θεωρούσε δεδομένη.
«Ένιωθα σαν την βαλίτσα που την πάρκαρε όπου ήθελε. Μια μέρα του είπα 'δεν πάω κομπάρσος στη δουλειά μου, δε θα είμαι κομπάρσος στη δική σου ζωή'. Δε με άκουσε κι άρχισα να προκαλώ την τύχη μου. Κάποια στιγμή, όταν είδα ότι ένας μου άρεσε αρκετά, άρχισα να βγαίνω συστηματικά μαζί του για να δω που πάει το έργο».

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου