Οι περισσότεροι αποζητούν τη μεγαλύτερη δυνατή αλληλεπίδραση με τους
φίλους ή το κοινό τους στα κοινωνικά μέσα, καθώς στην επικράτεια των
social media κάθε like μετράει.
Πότε βλέπουν όμως οι περισσότεροι τις
δημοσιεύσεις μας; Πότε το περιεχόμενο που ανεβάζουμε θα έχει περισσότερη
έκθεση και καλύτερη πορεία;
O Dan Zarrella ανέλυσε δεδομένα online συμπεριφοράς για λογαριασμό μεγάλης αμερικανικής νομικής φίρμας και τα παρουσίασε κομψά σε ένα infographic.
Η καλύτερη ώρα για το Twitter είναι λοιπόν στις 5:00 το απόγευμα, καθώς το 6% των retweets (το μεγαλύτερο ποσοστό retweets δηλαδή) λαμβάνουν χώρα τότε ακριβώς.
Οποιαδήποτε δραστηριότητα στο δημοφιλές μέσο που συμβαίνει από το μεσημεράκι ως και τις 6:00 το απόγευμα έχει περισσότερες πιθανότητες επιτυχίας από οποιαδήποτε άλλη ώρα της ημέρας.
Για το Facebook τώρα, η καλύτερη ώρα για να πετάξουν οι δημοσιεύσεις μας είναι το μεσημέρι ή λίγο μετά τις 7:00 το απόγευμα.
Ή οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας, αν η μέρα είναι το Σάββατο, όταν λαμβάνουν χώρα και τα περισσότερα shares…
O Dan Zarrella ανέλυσε δεδομένα online συμπεριφοράς για λογαριασμό μεγάλης αμερικανικής νομικής φίρμας και τα παρουσίασε κομψά σε ένα infographic.
Η καλύτερη ώρα για το Twitter είναι λοιπόν στις 5:00 το απόγευμα, καθώς το 6% των retweets (το μεγαλύτερο ποσοστό retweets δηλαδή) λαμβάνουν χώρα τότε ακριβώς.
Οποιαδήποτε δραστηριότητα στο δημοφιλές μέσο που συμβαίνει από το μεσημεράκι ως και τις 6:00 το απόγευμα έχει περισσότερες πιθανότητες επιτυχίας από οποιαδήποτε άλλη ώρα της ημέρας.
Για το Facebook τώρα, η καλύτερη ώρα για να πετάξουν οι δημοσιεύσεις μας είναι το μεσημέρι ή λίγο μετά τις 7:00 το απόγευμα.
Ή οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας, αν η μέρα είναι το Σάββατο, όταν λαμβάνουν χώρα και τα περισσότερα shares…