24.2.20

Νικητής γνωστού τηλεπαιχνιδιού: «Τα χρήματα που κέρδισα τα «έφαγα» στους γιατρούς»

Ποιος είναι;
Ο Ραφαήλ Τσακίρης μίλησε για το σοβαρό τροχαίο με μηχανή που είχε μετά την επιτυχία του στο παιχνίδι μαγειρικής και για την δημοσιότητα που του έκανε και κακό.
Για τις δύσκολες στιγμές που πέρασε λόγω ενός σοβαρού τροχαίου μετά την νίκη του στο παιχνίδι μαγειρικής Hell’s Kitchen, μίλησε ο Ραφαήλ Τσακίρης, τονίζοντας ότι “Τα χρήματα που κέρδισα τα έφαγα στους γιατρούς”.
“Έχω 10% αναπηρία στο χέρι μου από το τροχαίο. Η επέμβαση πέτυχε όμως μου άφησε κουσούρι. Έχω ένα κόκκαλο που μονίμως φαίνεται και είναι αντιαισθητικό και είμαι 28 χρονών.
Δεν ήθελα στα 28 μου ούτε να φαίνεται το κόκκαλο μου, ούτε να βάλω βίδες, ούτε σύρματα μέσα στους ώμους μου για να μπορώ να κάνω κινήσεις. Έτσι; Για κανέναν δεν το εύχομαι αυτό” δήλωσε στον Λάζο Μαντικό και τον ΑΡΤ FM, ο Ρ. Τσακίρης και πρόσθεσε: “Ο κόσμος πρέπει να σεβαστεί το σώμα του. Να παίρνει τον εξοπλισμό του όταν οδηγεί μηχανή. Το κράνος του όλα αυτά για να μην φτάσει εδώ που έφτασα εγώ”.
Για το παιχνίδι, επεσήμανε:
“Μου έκανε και κακό όλη αυτή η δημοσιότητα που πήρα από το παιχνίδι” και “Θα έβαζα ξανά συμμετοχή σε ένα παιχνίδι μαγειρικής είτε ως παίκτης, είτε ως κριτής” ενώ χαρακτήρισε τον Έκτορα Μποτρίνι μέντορά του στην Ελλάδα.

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου