«Πρέπει να τονιστεί ότι η αθέτηση των όρων, των υπόψη συμβάσεων, δίνει τη δυνατότητα στους παραχωρησιούχους να ζητήσουν αποζημιώσεις από το ελληνικό δημόσιο, τις δε αποζημιώσεις αυτές θα κληθούν να πληρώσουν ακριβά όλοι ανεξαιρέτως οι Έλληνες φορολογούμενοι», σημειώνει ο υφυπουργός Υποδομών και υπενθυμίζει ότι το υπουργείο, από τις αρχές του 2010, έχει προτείνει τη μείωση των τιμών των διοδίων. Η πρόταση αυτή μάλιστα έχει ενσωματωθεί στο μνημόνιο συναντίληψης που έχει υπογράψει στις αρχές καλοκαιριού 2011 το δημόσιο με τους παραχωρησιούχους και όπως τονίζει ο κ. Μαγκριώτης «η αλλαγή στα διόδια μπορεί να γίνει μόνο αν συμφωνήσουν και οι δύο πλευρές».
Ταυτόχρονα, ο υφυπουργός Υποδομών σημειώνει ότι «το υπουργείο ζήτησε να μην αυξηθούν τα διόδια από τους παραχωρησιούχους όπως προέβλεπαν οι συμβάσεις του 2007 -κατά 33% από το Κλειδί Ημαθίας μέχρι τις Ράχες Μαλιακού και κατά 50% από τη Σκάρφεια στο Πέταλο μέχρι την Αθήνα και από Αθήνα μέχρι την Κόρινθο- από το καλοκαίρι του 2011, κάτι που έγινε» και προσθέτει πως «είναι βέβαιο πως ο παραχωρησιούχος θα ζητήσει με βάση τη σύμβαση του 2007, την κάλυψη από το δημόσιο των απωλειών εσόδων».
Ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Δημήτρης Κουσελάς, με ερώτησή του προς το υπουργείο Υποδομών έχει χαρακτηρίσει πρόκληση την αναγγελία των αυξήσεων στις τιμές των διοδίων.