Πάνω από 100 «γουρούνες» με τους ιδιοκτήτες τους ταξιδεύουν για Αθήνα όπου και θα πραγματοποιηθεί
αύριο το πρωί πανελλαδική διαμαρτυρία για το νομοσχέδιο για το νέο ΚΟΚ
που προβλέπει την απαγόρευση των συγκεκριμένων οχημάτων.
«Από το Ηράκλειο φεύγουμε 100 άτομα, ιδιώτες αλλά και ιδιοκτήτες ενοικιαζόμενων οχημάτων, για να πάρουμε μέρος στην πανελλήνια διαμαρτυρία στην Αθήνα.», επεσήμανε μιλώντας στο cretapost, ο πρόεδρος του συλλόγου Ενοικιαζόμενων Αυτοκινήτων και μηχανών, Γιώργος Μπαμιεδάκης.
Όπως ήδη είναι γνωστό το συγκεκριμένο νομοσχέδιο για τον ΚΟΚ απαγορεύει την κυκλοφορία των συγκεκριμένων οχημάτων σε όλους τους ασφαλτοστρωμένους δρόμους.
«Αυτή η οριζόντια απαγόρευση μας δημιουργεί τεράστια προβλήματα.
Μας κλείνει τα μαγαζιά, τα σπίτια με αποτέλεσμα πολλοί άνθρωποι να μείνουν άνεργοι. Η «γουρούνα» είναι όχημα παντός τύπου καθώς μπορεί να οδηγηθεί και από ΑμεΑ ενώ ειδικά στην Κρήτη αρκετοί αγρότες χρησιμοποιούν τις γουρούνες για να κάνουν τις αγροτικές εργασίες τους», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Μπαμιεδάκης.
Πάντως, αξίζει να σημειωθεί ότι, το σκεπτικό του υπουργείου Μεταφορών, σχετικά με την απόφαση να σταματήσουν να κυκλοφορούν σε δημόσιους δρόμους τα συγκεκριμένα τετράτροχα αναφέρει ότι ήταν αιτία για πολλά ατυχήματα και ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες στα νησιά όπου η ζήτηση για αυτά ήταν εξαιρετικά μεγάλη.
«Από το Ηράκλειο φεύγουμε 100 άτομα, ιδιώτες αλλά και ιδιοκτήτες ενοικιαζόμενων οχημάτων, για να πάρουμε μέρος στην πανελλήνια διαμαρτυρία στην Αθήνα.», επεσήμανε μιλώντας στο cretapost, ο πρόεδρος του συλλόγου Ενοικιαζόμενων Αυτοκινήτων και μηχανών, Γιώργος Μπαμιεδάκης.
Όπως ήδη είναι γνωστό το συγκεκριμένο νομοσχέδιο για τον ΚΟΚ απαγορεύει την κυκλοφορία των συγκεκριμένων οχημάτων σε όλους τους ασφαλτοστρωμένους δρόμους.
«Αυτή η οριζόντια απαγόρευση μας δημιουργεί τεράστια προβλήματα.
Μας κλείνει τα μαγαζιά, τα σπίτια με αποτέλεσμα πολλοί άνθρωποι να μείνουν άνεργοι. Η «γουρούνα» είναι όχημα παντός τύπου καθώς μπορεί να οδηγηθεί και από ΑμεΑ ενώ ειδικά στην Κρήτη αρκετοί αγρότες χρησιμοποιούν τις γουρούνες για να κάνουν τις αγροτικές εργασίες τους», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Μπαμιεδάκης.
Πάντως, αξίζει να σημειωθεί ότι, το σκεπτικό του υπουργείου Μεταφορών, σχετικά με την απόφαση να σταματήσουν να κυκλοφορούν σε δημόσιους δρόμους τα συγκεκριμένα τετράτροχα αναφέρει ότι ήταν αιτία για πολλά ατυχήματα και ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες στα νησιά όπου η ζήτηση για αυτά ήταν εξαιρετικά μεγάλη.