Αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί σας παίρνει τόση ώρα να βρείτε το γάλα ή τα
αβγά όταν «πετάγεστε» στο σούπερ μάρκετ για να αγοράσετε τα βασικά, ή
γιατί τα λουλούδια βρίσκονται πάντα κοντά στην είσοδο των
πολυκαταστημάτων;
Σύμφωνα με τα πορίσματα μιας έρευνας που δημοσιεύει ο
ιστότοπος της Mirror, πρόκειται για «ψυχολογικά εργαλεία» που
χρησιμοποιούν τα σούπερ μάρκετ, προκειμένου να δημιουργήσουν την
κατάλληλη διάθεση στους πελάτες τους ώστε να γεμίσουν το καλάθι των
αγορών τους, ακόμα κι αν έχουν πεταχτεί στο κατάστημα για να
προμηθευτούν ένα-δύο προϊόντα.
Δείτε παρακάτω μερικά από τα πιο συνηθισμένα «κόλπα» που επιστρατεύουν τα μεγάλα συνήθως σούπερ μάρκετ για να «υπνωτίσουν» τους πελάτες τους και να τους κάνουν να αδειάσουν το πορτοφόλι τους, συχνά για πράγματα που δεν χρειάζονται.
Δείτε παρακάτω μερικά από τα πιο συνηθισμένα «κόλπα» που επιστρατεύουν τα μεγάλα συνήθως σούπερ μάρκετ για να «υπνωτίσουν» τους πελάτες τους και να τους κάνουν να αδειάσουν το πορτοφόλι τους, συχνά για πράγματα που δεν χρειάζονται.
- «Κρυμμένα» βασικά προϊόντα
- Λουλούδια στην είσοδο
- Απαλή μουσική
- Διαρρύθμιση που ευνοεί τη δεξιόστροφη κατεύθυνση
- Ειδική τοποθέτηση των προϊόντων έτσι ώστε να προσελκύουν παιδιά