25.5.12

ΛΑΟΣ- ΝΔ: Κράμμερ εναντίον ...Κράμμερ !!

 ΠΑΤΕΡΑΣ ΠΛΕΥΡΗΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ.... ΥΙΟΥ ΠΛΕΥΡΗ !!
ΤΗΝ τοποθέτηση του Κώστα Πλεύρη ως επικεφαλής του ψηφοδελτίου Επικρατείας του ΛΑΟΣ ανακοίνωσε ο πρόεδρος του κόμματος Γ. Καρατζαφέρης.
Ο κ. Καρατζαφέρης δήλωσε για την επιλογή του αυτή: «Χαίρομαι και είμαι σίγουρος ότι χαίρεται όλη η βάση του Λαϊκού Ορθόδοξου Συναγερμού, που ο Κώστας Πλεύρης, παλιός φίλος, γνώριμος, πολιτευτής με τον Λαϊκό Ορθόδοξο Συναγερμό στις δύσκολες εκλογές του 2004, θα αναλάβει τώρα έναν πρωταγωνιστικό ρόλο.

Θα είναι επικεφαλής του ψηφοδελτίου Επικρατείας.
Ο Κώστας Πλεύρης ξέρει να απευθύνεται στους Έλληνες πατριώτες και ξέρω πάρα πολύ καλά πόσο τον σέβονται και τον εκτιμούν οι Έλληνες πατριώτες. Κώστα “καλό βόλι” και είμαι σίγουρος ότι όλα θα πάνε καλά». 
Ο κ. Πλεύρης, από την πλευρά του, δήλωσε: «Πρόεδρε, σας ευχαριστώ για την τιμή την οποία μου κάνετε και θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι η τιμή αυτή αποτελεί για εμένα μία ευθύνη να αγωνιστώ με όλες μου τις δυνάμεις υπέρ του Λαϊκού Ορθοδόξου Συναγερμού, ο οποίος επιδιώκει
αναμφισβήτητα το εθνικό συμφέρον και όχι το κομματικό συμφέρον».

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου