24.5.12

Η Αλήθεια από τις ΗΠΑ πάει στη Μάνη !!

Η νεαρή ελληνοαμερικανίδα κινηματογραφίστρια Αλήθεια Αβράμις μιλάει για την τρίτη μικρού μήκους ταινία της !! 
«Οποτε βρίσκομαι στην Ελλάδα και λέω ότι ονομάζομαι Αλήθεια και είμαι κινηματογραφίστρια, αυτό που συνήθως ακούω είναι ότι πρέπει να είμαι αληθής στο κάθε τι στη ζωή μου, κυρίως στη δουλειά μου» μου λέει από το τηλέφωνο η Αλήθεια Αβράμις μόλις της επισημαίνω πόσο πρωτότυπο και ασυνήθιστο όνομα έχει.
Η φωνή της (την οποία ενίοτε στολίζουν κάποια «σπαστά» ελληνικά) είναι ευχάριστη και συγκρατημένα ενθουσιώδης.
Και η... αλήθεια είναι ότι η Αλήθεια έχει κάθε λόγο να νιώθει χαρούμενη αφού αυτή την εποχή η ελληνοαμερικανίδα σκηνοθέτις παρουσιάζει τον «Ξένο» («The foreigner»), την τρίτη μικρού μήκους ταινία της, στο Φεστιβάλ Καννών και πιο συγκεκριμένα στο παράλληλο πρόγραμμα της αγοράς Short Corner.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΕΔΩ

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου