11.10.09

Θερίζει η ακρίβεια στην Επαρχία !!!


Όσοι κατεβαίνουμε στο χωριό από την Αθήνα, ακόμη και συχνότατα όπως εγώ που είμαι συνταξιούχος, κάθε φορά παθαίνουμε ένα σοκ από τις τιμές που βλέπουμε στα καταστήματα της περιοχής. Και μιλάω κυρίως για τα προϊόντα που φαίνονται στις φωτογραφίες:
Οπωρολαχανικά, Ψάρια και Κρέατα. Από Κυπαρισσία μέχρι Πύλο (των Λαϊκών συμπεριλαμβανομένων) οι τιμές που διαμορφώνονται στα είδη αυτά μόνο με ένα κατάστημα του Κολωνακίου που πουλάει τέτοια, ένα που βρίσκεται στην οδό Πατριάρχου Ιωακείμ εκεί κοντά στην Πλατεία, μπορούν να συγκριθούν...

Και μιλάμε τώρα για τη Μεσσηνία μια αμιγώς αγροτική περιοχή με το γνωστό κατρακύλισμα της τιμής του λαδιού και του σταφυλιού(τα περσότερα αμπέλια φέτος μείναν ατρύγηγα). Εκείνο όμως που μου κάνει τη μεγαλύτερη εντύπωση είναι ότι οι συντοπίτες μας δεν έχουν καμία διάθεση να αμυνθούν απέναντι σε αυτή την κατάσταση. Φτάνει 2 ευρώ η ντομάτα (ίσα με το λάδι) και συνεχίζουν να αγοράζουν! Περνάνε τα τσιγγανόπουλα από τα καφενεία με τις σακκούλες τα μήλα π.χ. που είναι όλα μικρά και "χαμάδες" και λένε 5 ευρούλια η τσάντα με τα 4 κιλά και παίρνει ο κόσμος! Επίσης μου κάνει μεγάλη εντύπωση ότι δεν βλέπω στα τοπικά κανάλια και τις εφημερίδες να θίγεται αυτό το θέμα!
Δεν ξέρω τι να πω! Εγώ το θίγω πιο πολύ για να γίνει κάποια συζήτηση ρε παιδί μου. Να ακουστούνε κάποιες γνώμες και απόψεις!
Αναρτήθηκε από navarino-s
Πηγή:pyrgostrifylias - filiatranews.blogspot.com/

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου