Με τη δεύτερη σειρά μαθημάτων η οποία μόλις ολοκληρώθηκε στη Μεσσηνία, με συμμετοχή φοιτητών του Πανεπιστημίου της Στοκχόλμης, συνεχίζεται το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του ΝΕΟ (Navarino Environmental Observatory).
Το ΝΕΟ αποτελεί πρότυπο συνεργασίας μεταξύ ακαδημαϊκών φορέων και ιδιωτικού τομέα, πάνω στην έρευνα και την εκπαίδευση για την κλιματική αλλαγή και το περιβάλλον στην περιοχή της Μεσογείου.
Σε αυτόν τον κύκλο μαθημάτων συμμετείχαν 48 προπτυχιακοί φοιτητές, οι οποίοι εκτός της Μεσσηνίας, περιέλαβαν στο πρόγραμμά τους επισκέψεις στη Λακωνία και την Αρκαδία. Σκοπό του κύκλου των μαθημάτων αποτέλεσε, μεταξύ άλλων, οι φοιτητές να εκπαιδευτούν στο να σκέφτονται σε διαφορετικές κλίμακες του χώρου και του χρόνου, για να ερμηνεύουν μεταβολές στο τοπίο, που συντελέσθηκαν από εκατομμύρια χρόνια μέχρι και κάποιες δεκαετίες πριν και έτσι να μπορούν να αντιλαμβάνονται τόσο τις αντίστοιχες φυσικές όσο και τις ανθρωπογενείς διεργασίες ως κινητήριες δυνάμεις για αυτές τις αλλαγές.
Το ΝΕΟ που βρίσκεται στην Costa Navarino και δημιουργήθηκε από τη σύμπραξη του Πανεπιστημίου της Στοκχόλμης, της Ακαδημίας Αθηνών και της TEMES
Το ΝΕΟ αποτελεί πρότυπο συνεργασίας μεταξύ ακαδημαϊκών φορέων και ιδιωτικού τομέα, πάνω στην έρευνα και την εκπαίδευση για την κλιματική αλλαγή και το περιβάλλον στην περιοχή της Μεσογείου.
Σε αυτόν τον κύκλο μαθημάτων συμμετείχαν 48 προπτυχιακοί φοιτητές, οι οποίοι εκτός της Μεσσηνίας, περιέλαβαν στο πρόγραμμά τους επισκέψεις στη Λακωνία και την Αρκαδία. Σκοπό του κύκλου των μαθημάτων αποτέλεσε, μεταξύ άλλων, οι φοιτητές να εκπαιδευτούν στο να σκέφτονται σε διαφορετικές κλίμακες του χώρου και του χρόνου, για να ερμηνεύουν μεταβολές στο τοπίο, που συντελέσθηκαν από εκατομμύρια χρόνια μέχρι και κάποιες δεκαετίες πριν και έτσι να μπορούν να αντιλαμβάνονται τόσο τις αντίστοιχες φυσικές όσο και τις ανθρωπογενείς διεργασίες ως κινητήριες δυνάμεις για αυτές τις αλλαγές.
Το ΝΕΟ που βρίσκεται στην Costa Navarino και δημιουργήθηκε από τη σύμπραξη του Πανεπιστημίου της Στοκχόλμης, της Ακαδημίας Αθηνών και της TEMES