Αύξηση καθαρών κερδών 5,62% και πωλήσεων 2,04% κατέγραψε, κατά το
εννεάμηνο της χρήσης, η Jumbo. Αναλυτικότερα, ο όμιλος Jumbo, η
μεγαλύτερη εταιρεία λιανικού εμπορίου παιχνιδιών, ειδών bebe, παιδικού
βιβλιοχαρτοπωλείου και συναφών προϊόντων, στην Ελλάδα, ανακοίνωσε ότι,
κατά το εννεάμηνο της τρέχουσας οικονομικής χρήσης (Ιούλιος 2011-Ιούνιος
2012), οι πωλήσεις του ομίλου ανήλθαν στα 380,31 εκατ. ευρώ από 372,71
εκατ. ευρώ, την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, αυξημένες κατά +2,04%, ενώ
τα καθαρά κέρδη του ομίλου διαμορφώθηκαν στα 67,91 εκατ. ευρώ από 64,29
εκατ. ευρώ, την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, παρουσιάζοντας αύξηση κατά
+5,62%.
Επίσης, τα καταστήματα Jumbo παρουσίασαν αύξηση του κύκλου εργασιών κατά +5,72%.
Σημειώνεται ότι οι πωλήσεις της πασχαλινής περιόδου, για την εφετινή χρήση, μοιράστηκαν μεταξύ του 3ου και του 4ου τριμήνου, καθώς το Πάσχα εορτάστηκε μία εβδομάδα νωρίτερα, ενώ πέρυσι οι πωλήσεις της πασχαλινής περιόδου επηρέασαν θετικά μόνο το 4ο τρίμηνο. Ωστόσο, οι πωλήσεις του 10μηνου, που περιλαμβάνουν και τις πωλήσεις της πασχαλινής περιόδου, παρέμειναν εντός του ετήσιου στόχου (0%-1%), ενώ, σε αντίθεση με το κλίμα αβεβαιότητας, που ακολούθησε, μετά τις εκλογές, οι πρώτες ενδείξεις από τις πωλήσεις του Μαΐου παραμένουν ισχυρά θετικές.
Κατά το εννεάμηνο, το μικτό περιθώριο κέρδους ανήλθε στο 52,23% έναντι 51,67% της αντίστοιχης περυσινής περιόδου, ενώ τα αποτελέσματα προ τόκων, φόρων, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA), ανήλθαν στα 95,53 εκατ. ευρώ, σε σχέση με 93,18 εκατ. ευρώ, που ήταν την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, εμφανίζοντας αύξηση +2,52%. Η αύξηση αυτή επιτεύχθηκε, παρά την αύξηση των εξόδων, λόγω της συνεχιζόμενης ανάπτυξης του ομίλου, με την εισαγωγή νέων υπερκαταστημάτων.
Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων ανήλθαν στα 83,24 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά +1,48%.
Επίσης, τα καταστήματα Jumbo παρουσίασαν αύξηση του κύκλου εργασιών κατά +5,72%.
Σημειώνεται ότι οι πωλήσεις της πασχαλινής περιόδου, για την εφετινή χρήση, μοιράστηκαν μεταξύ του 3ου και του 4ου τριμήνου, καθώς το Πάσχα εορτάστηκε μία εβδομάδα νωρίτερα, ενώ πέρυσι οι πωλήσεις της πασχαλινής περιόδου επηρέασαν θετικά μόνο το 4ο τρίμηνο. Ωστόσο, οι πωλήσεις του 10μηνου, που περιλαμβάνουν και τις πωλήσεις της πασχαλινής περιόδου, παρέμειναν εντός του ετήσιου στόχου (0%-1%), ενώ, σε αντίθεση με το κλίμα αβεβαιότητας, που ακολούθησε, μετά τις εκλογές, οι πρώτες ενδείξεις από τις πωλήσεις του Μαΐου παραμένουν ισχυρά θετικές.
Κατά το εννεάμηνο, το μικτό περιθώριο κέρδους ανήλθε στο 52,23% έναντι 51,67% της αντίστοιχης περυσινής περιόδου, ενώ τα αποτελέσματα προ τόκων, φόρων, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA), ανήλθαν στα 95,53 εκατ. ευρώ, σε σχέση με 93,18 εκατ. ευρώ, που ήταν την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, εμφανίζοντας αύξηση +2,52%. Η αύξηση αυτή επιτεύχθηκε, παρά την αύξηση των εξόδων, λόγω της συνεχιζόμενης ανάπτυξης του ομίλου, με την εισαγωγή νέων υπερκαταστημάτων.
Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων ανήλθαν στα 83,24 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά +1,48%.