Η Αρχή επισημαίνει ότι έχει γίνει αποδέκτης παραπόνων
από καταναλωτές ότι ενώ έχουν εξοφλήσει εμπρόθεσμα τους λογαριασμούς
τους, χάνουν την έκπτωση συνέπειας επειδή καθυστερεί η μεταφορά των
ποσών στους προμηθευτές.
Αναλυτική
ενημέρωση για τα κρούσματα καθυστέρησης στην απόδοση των χρημάτων που
καταβάλλουν οι καταναλωτές για την εξόφληση λογαριασμών ρεύματος, με
αποτέλεσμα να κινδυνεύουν με απώλεια των εκπτώσεων συνέπειας ή ακόμη και
με διακοπή ηλεκτροδότησης, ζητά η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας με
επιστολή προς τη ΔΕΗ και τους εναλλακτικούς προμηθευτές.
Η Αρχή επισημαίνει ότι έχει γίνει αποδέκτης παραπόνων από καταναλωτές, σύμφωνα με τους οποίους ενώ έχουν εξοφλήσει εμπρόθεσμα τους λογαριασμούς τους μέσω εταιρειών/φορέων που έχουν εισπρακτικό ρόλο (όπως τα ΕΛΤΑ), ωστόσο χάνουν την έκπτωση συνέπειας επειδή καθυστερεί η μεταφορά των ποσών στους προμηθευτές.
Η ΡΑΕ ζητά ενημέρωση για το πλήθος και το οικονομικό ύψος των καθυστερήσεων, τις επιπτώσεις που αυτές έχουν επιφέρει στους καταναλωτές (απώλεια εκπτώσεων συνέπειας ή και διακοπή της παροχής), καθώς επίσης και για τον τρόπο με τον οποίο παρακολουθούν οι προμηθευτές την απόδοση των λογαριασμών από τους φορείς που εισπράττουν τις οφειλές.
Η Αρχή επισημαίνει ότι έχει γίνει αποδέκτης παραπόνων από καταναλωτές, σύμφωνα με τους οποίους ενώ έχουν εξοφλήσει εμπρόθεσμα τους λογαριασμούς τους μέσω εταιρειών/φορέων που έχουν εισπρακτικό ρόλο (όπως τα ΕΛΤΑ), ωστόσο χάνουν την έκπτωση συνέπειας επειδή καθυστερεί η μεταφορά των ποσών στους προμηθευτές.
Η ΡΑΕ ζητά ενημέρωση για το πλήθος και το οικονομικό ύψος των καθυστερήσεων, τις επιπτώσεις που αυτές έχουν επιφέρει στους καταναλωτές (απώλεια εκπτώσεων συνέπειας ή και διακοπή της παροχής), καθώς επίσης και για τον τρόπο με τον οποίο παρακολουθούν οι προμηθευτές την απόδοση των λογαριασμών από τους φορείς που εισπράττουν τις οφειλές.