19.11.17

ΒΙΝΤΕΟ - «Σφαγή» δημάρχου Μάνδρας με τον Κωνσταντινέα του ΣΥΡΙΖΑ! «Να πάς στην Καλαμάτα να πουλήσεις τσαμπουκά»- «Απολογήσου» !

Με εκατέρωθεν «φωνές» αλλά ιδιαίτερη ένταση από την πλευρά του βουλευτή Μεσσηνίας του ΣΥΡΙΖΑ Πέτρου Κωνσταντινέα εξελίχθηκε η συζήτηση στην εκπομπή του ΣΚΑΪ με τον Γιώργο Αυτιά, με τη δήμαρχο Μάνδρας Ιωάννα Κριεκούκη.
«Μιλάτε πολύ, αυτές τις ώρες, αντί να κάνετε πράγματα» της είπε ο βουλευτής Μεσσηνίας, με τη δήμαρχο να του ζητά να πάρει πίσω όσα είπε, χαρακτηρίζοντάς τον απαράδεκτο.
«Την περίοδο 2007-2010 ήσασταν δήμαρχος, είχατε την πολεοδομία και έχτιζαν πάνω στα ρέματα», συνέχισε ο κ. Κωνσταντινέας, ζητώντας επίμονα από την κ. Κριεκούκη να απαντήσει. «Τι κάνατε εσείς τότε;», ρώτησε ο ίδιος και συμπλήρωσε: «Δεν θα λαϊκίζετε γιατί έχουν χαθεί 19 ψυχές».
«Να πάει στην Καλαμάτα να πουλήσει τσαμπουκά... Αυτός είναι λαϊκισμός», του απάντησε η κα Κριεκούκη.
«Εσύ γυρνάς στη Μάνδρα και βγαίνεις σε 200 εκπομπές από το πρωί μέχρι το βράδυ και κατηγορείς την περιφερειάρχη.. Να πας στα σπίτια να δεις τι γίνεται», ανέφερε ο κ. Κωνσταντινέας.
«Από τον τρόπο που μιλάει πρέπει να είναι και πολύ χαμηλό το μορφωτικό του επίπεδο. Φαίνεται ότι αναδείχθηκε από το ποδόσφαιρο, εγώ αναδείχθηκα στο δήμο μου», του είπε η Δήμαρχος Μάνδρας.
«Εγώ κυρία μου αναδείχθηκα από το φούρνο μου», ανταπάντησε ο κ. Κωνσαντινέας και απευθυνόμενος στη δήμαρχο είπε: «Απολογήσου». «Προστατέψτε με, εγώ δεν έχω κανει χαρακτηρισμό», είπε απευθυνόμενος στη συνέχεια στον Γ. Αυτιά.

πηγή

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου