6.12.13

Με αγγελία σε εφημερίδα ψάχνει αγοραστή... για το νεφρό του

Ξέρει ότι αυτό που ζητάει είναι παράνομο και καταδικαστέο.

«Καταδικαστέο είναι να ζω τέσσερις μήνες στο αυτοκίνητο», απαντά.

Ο 48χρονος Σπύρος από το νομό Ηλείας, άνεργος εδώ και ένα χρόνο και άστεγος, έβαλε μια αγγελία στην τοπική εφημερίδα «Πρωινή» μέσω της οποίας αναζητά... αγοραστή για το ένα του νεφρό.

Η ιστορία του είναι συγκλονιστική, είναι όμως η ιστορία χιλιάδων ανθρώπων.

Κατάγεται από την Ηλεία αλλά γεννήθηκε και έζησε πολλά χρόνια στην Αθήνα. Πριν από δέκα χρόνια επέστρεψε στον τόπο της καταγωγής μου.

«Πατρικό σπίτι δεν υπάρχει. Εργαζόμουν ως οδηγός με δελτίο παροχής. Απολύθηκα τον περασμένο Ιανουάριο και μου έμειναν 30.000 ευρώ χρέη σε ΤΕΒΕ εφορία και ΦΠΑ. Για αυτό το λόγο δεν δικαιούμαι ούτε επίδομα ανεργίας», λέει στο newpost.

Διαζευγμένος, πατέρας ενός 8χρονου κοριτσιού, ο κ. Σπύρος (όλα τα στοιχεία του είναι στη διάθεση του newpost) ζει στο αυτοκίνητο που πρόλαβε να αγοράσει με δόσεις πριν ξεσπάσει η κρίση. Αλλά ακόμη κι αυτό είναι χρεωμένο στην τράπεζα και απειλείται με κατάσχεση.

Του επισημάναμε ότι η αγοραπωλησία οργάνων είναι παράνομη.

«Το γνωρίζω πολύ καλά. Ας έρθουν να με πιάσουν. Δεν έχω άλλη λύση».

Αυτό που κυρίως τον τρομάζει είναι πως στην ηλικία του δεν θα καταφέρει να βρει μια δουλειά.

«Και αν κάποτε βρω δουλειά, θα παίρνω 500 ευρώ. Τι θα πρωτοπληρώσω; Τα χρέη μου, το νοίκι μου, το φαγητό μου ή τη διατροφή του παιδιού»; λέει χαρακτηριστικά.

newpost.gr

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου