17.1.15

Τι είπαν στις απολογίες τους οι συνεργοί του Ξηρού

Αρνούνται τις κατηγορίες, ενώπιον του ανακριτή, οι δύο φερόμενοι ως συνεργοί του Χριστόδουλου Ξηρού.
Ο «Θεοχάρης»
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Αλβανός κατηγορούμενος στην απολογία του φέρεται να είπε ότι συνάντησε τον Ξηρό κατά τη διάρκεια της κράτησής του στις φυλακές του Κορυδαλλού στην Ε΄ Πτέρυγα, το διάστημα από 19/6/2013 έως και 16/9/2013.
«Όντας τοξικομανής δεν είχα ιδιαίτερε, ή μάλλον καθόλου σχέσεις, με τους λοιπούς συγκρατούμενούς μου στην ως άνω Πτέρυγα. Όμοια αντιμετωπιζόταν και ο κ. Ξηρός. Ίσως για αυτό το λόγο ο κ. Ξηρός επέδειξε μια ευγενική μεταχείριση σε εμένα. Μάλιστα, μη γνωρίζοντας, ουσιαστικά, τη γραφή της ελληνικής γλώσσας, ήταν εκείνος που μου ετοίμασε τις αιτήσεις μου προς το ΚΕΘΕΑ, ώστε να μπορέσω να απεμπλακώ από την κόλαση των ναρκωτικών ουσιών. Οι πράξεις του αυτές μου δημιούργησαν μια ιδιαίτερη ηθική υποχρέωση απέναντί του, όπως αυτή διαμορφώνεται υπό συνθήκες κράτησης στις φυλακές», φέρεται να υποστήριξε στο απολογητικό υπόμνημά του ο κατηγορούμενος.
Φέρεται να είπε ακόμη ότι ακόμη και μετά την αποφυλάκισή του τον Νοέμβριο του 2013, διατήρησαν αραιή τηλεφωνική επαφή, καθώς ο Ξηρός τον καλούσε, προκειμένου να πληροφορηθεί την πορεία μου.
«Μου ζήτησε σαν χάρη να νοικιάσω για λογαριασμό του ένα σπίτι»
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο κατηγορούμενος φέρεται να είπε ότι δεν είχε καμία επαφή μαζί του έως τα τέλη Απριλίου 2014, οπότε και τον κάλεσε για να του ζητήσει σαν χάρη να νοικιάσει για λογαριασμό του ένα σπίτι.
«Πρόκειται για την οικία στην Ανάβυσσο. Την οικία την είχε ήδη διαλέξει ο ίδιος, αλλά δεν επιθυμούσε να εμφανιστεί ο ίδιος για τη μίσθωσή της. Παρορμούμενος από την ηθική υποχρέωση απέναντί του δέχθηκα. Μάλιστα, ο ίδιος μου είχε αναφέρει ότι ήθελε να ξεκουραστεί από το διαρκές κυνηγητό και να ζήσει ήρεμα τα υπόλοιπα χρόνια της ζωής του. Δεδομένης της ηλικίας του πείστηκα», φέρεται να γράφει στο υπόμνημά του.
 «Ο ίδιος μου ζήτησε και μια φωτογραφία, προκειμένου να με εφοδιάσει με ταυτότητα, ώστε, όπως είπε, να μην διατρέχω κανένα κίνδυνο. Πράγματι, επικοινώνησα με τον ιδιοκτήτη της μονοκατοικίας και συναντήθηκα μαζί του περί τα τέλη Μαΐου 2014 στην μονοκατοικία που επρόκειτο να μισθωθεί. Πράγματι, συμφωνήσαμε για το μίσθωμα και του κατέβαλα το πρώτο μίσθωμα και την εγγύηση με χρήματα που μου είχε δώσει ο κ. Ξηρός. Εν συνεχεία και ενώ ο κ. Ξηρός δεν είχε ακόμη έρθει να κατοικήσει στη συγκεκριμένη οικία ανέλαβα και έκανα με δική μου πρωτοβουλία κάποιες επισκευές στην οικία. Περί τα τέλη Ιουνίου ήρθε στην οικία και ο κ. Ξηρός. Ήταν οι μέρες που αναφέρει ο κ. Π. ότι τον είδε στην οικία. Έκτοτε, στις αρχές κάθε μήνα, κατέβαλλα το ενοίκιο στον κ. Τ. τον οποίο μου είχε υποδείξει ο ιδιοκτήτης της οικίας. Τα χρήματα τα έπαιρνα από τον κ. Ξηρό, χωρίς να εισέλθω στην οικία, παραδίδοντάς τα μου στην εξώπορτα του κήπου».
«Ο συγκατηγορούμενός μου ουδεμία γνώση είχε περί τούτων. Ο ίδιος με είχε βοηθήσει αμέριστα από το 2006-2007 οπότε και γνωριστήκαμε στον Κολωνό όπου διέμενα τότε και εγώ και με είχε προσλάβει ουσιαστικά με σκοπό να βοηθάω την υπέργηρη μητέρα του και να ασχολούμαι με την εκτροφή βοοειδών, την ελαιοπαραγωγή και την εμπορία άλατος στο τόπο καταγωγής του. Άλλωστε, το γεγονός ότι κατέβαλλα το ενοίκιο της οικίας στις αρχές εκάστου μηνός δεν θα του δημιουργούσε καθόλου υποψίες, καθώς ήταν οι μέρες που επέστρεφα στην Αθήνα προκειμένου να εμφανισθώ στο Αστυνομικό Τμήμα για την τήρηση των όρων της αναστολής που μου είχε χορηγηθεί. Αυτή είναι και η μόνη εμπλοκή μου με την υπό κρίση υπόθεση,» φέρεται να υποστήριξε ο κατηγορούμενος.
Ο αστυνομικός
Ο έτερος κατηγορούμενος συνταξιούχος αστυνομικός φέρεται να υποστηρίζει ότι μετά τη συνταξιοδότησή του περνά μεγάλα χρονικά διαστήματα στη Μάνη απ' όπου κατάγεται, φροντίζοντας την υπέργηρη μητέρα του και ασχολούμενος με την εκτροφή βοοειδών, την ελαιοπαραγωγή και την εμπορία άλατος.
Στο απολογητικό υπόμνημά του φέρεται να υποστηρίζει τα ακόλουθα:
«Ουδεμία σχέση έχω με τα όσα μου καταλογίζονται, ενώ για την εις βάρος μου κατηγορία δεν υπάρχει ούτε ένα στοιχείο από τα αναφερόμενα στο άρθρο 178 ΚΠΔ. Περαιτέρω, ουδέποτε υπήρξα συγκρατούμενος τόσο του κ. Χριστόδουλου Ξηρού όσο και των μελών της οργάνωσης "ΣΥΝΩΜΟΣΙΑ ΠΥΡΗΝΩΝ ΤΗΣ ΦΩΤΙΑΣ", τούτο δε είναι ευχερέστατο να αποδειχθεί με μία βεβαίωση από το Κατάστημα Κράτησης Κορυδαλλού, η οποία θα αποδείξει ότι κατά το διάστημα της κρατήσεώς μου (Δεκέμβριος 2013 έως και 30/6/2014) ΟΥΔΕΠΟΤΕ κρατήθηκα σε ίδια πτέρυγα με κάποιο από αυτά τα άτομα, τα οποία και δεν έχω συναντήσει.»
Αναφερόμενος στον αλβανό συγκατηγορούμενό του φέρεται να υποστήριξε ότι τον γνωρίζει από το 2007 όταν διέμενε στον Κολωνό της Αθήνας.
«Εξ αρχής αντιλήφθηκα το πρόβλημά του με τις ναρκωτικές ουσίες, αλλά, λόγω του άψογου χαρακτήρα που είχε επιδείξει, αποφάσισα να τον βοηθήσω. Έτσι, αποφάσισα να τον χρησιμοποιώ στις γεωργικές εργασίες στον τόπο καταγωγής μου, λόγω και της ηλικίας της μητρός μου. Το ίδιο συνέχισα και μετά την εμπλοκή του με τη δικαιοσύνη και την αποφυλάκισή του στις αρχές Νοεμβρίου του έτους 2013. Ο συγκατηγορούμενος μου  όντως παρέμενε το μεγαλύτερο διάστημα στον τόπο καταγωγής μου, το χωριό Χοτάσια που βρίσκεται στο Δήμο Ανατολικής Μάνης του Νομού Λακωνίας. Τούτο βέβαια, σήμερα, έχει ήδη επιβεβαιωθεί ακόμα και από τα "ρεπορτάζ" για την υπό κρίση υπόθεση. Λόγω δε της συνταξιοδοτήσεώς μου αφιέρωνα και εγώ αρκετό χρόνο στον τόπο καταγωγής μου και στις γεωργικές εργασίες.»

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου